vasárnap, április 17

mindennapi kenyerünk

lassan 5. hónapja, hogy Cézével együtt élünk. furcsa, mert repül az idő, egyáltalán nem tűnik ennyinek.
meglepő volt rádöbbennem, de amit a közös létben a leginkább imádok, az a táplálkozás.
vásárolni is imádok nekünk, főzni közösen, vagy csak azt enni amit Cézé főz (húúú, iszonyatosan szexi mikor főz!) és igazán imádok főzni magunkra.

bár, hozzáteszem, nem szoktam úgy komolyabban főzni, mióta itt lakunk csak pár ilyen alkalom volt. (ha nem számítjuk a sültkrumplit, rántottát, mirelit sütnivalót :D)
otthon se főztem túl gyakran, és akkor többnyire csak magamnak.

ezekkel együtt nagyon nagyon szeretek főzni. főzni ránk. azt enni, amit mi csináltunk, vagy amit én csináltam és nem magamnak, kettőnknek, és sietni a főzéssel hogy mire Cézé hazaér, kész legyen, ésatöbbi.

ez az egész abból fakad, hogy egyenesen imádok enni :) és ez is csak érzelmileg dob a dolgokon :P

1 megjegyzés:

safranyn írta...

Szerintem egy közös főzés, evés filmezés az amik nagyon is össze tudnak tartani két embert. Ezek azok a dolgok, amiket másnak nem lehet elmagyarázni, hogy mitől jók.