csütörtök, április 28

húsvét

na, nem tudtam blogolni napokig, mert nem töltött  be a bejegyzésszerkesztő.. most meg már annyi minden lenne....
söröztünk Vilcsivel meg Mónival, voltak itt Cézé barátai (erről már írtam), dolgoztam szombaton, este meg átjött a Cucu inni, megtanítottam pókerezni, vasárnap találkoztam Mussal aztán mentem haza apuékhoz. otthon most tök jó volt, apuval kockultunk sokat, segítettem neki ezt-azt, és az új szokás szerint megint bátyámmal aludtam/bátyámnál aludtam el. mióta elköltöztem otthonról, nem aludtam a saját ágyamban, és valamiért nem is szeretnék O_o... nem tudom miért...
hétfőn még ügyködtem otthon aztán fél1re átmentem Cézéékhez (ő már szombat reggel óta otthon volt) meghúsvétoltunk, telezabáltuk magunkat, valljuk be :) a tesói meg apukája még mindig nagyon édesek voltak velem, úgy örülök :))))
nagyon hamar eltelt a szünet, hétfőn délután hazaértünk, kedden nem csináltunk semmit gyakorlatilag, csak kaját, de azt sokat, rántott karfiolt, párizsit, gombát, sültkrumplit, szerdán meg már sulim volt. tudtam volna még pihenni bőőven, de a vártnál sokkal jobb volt a szünet :)))))


ma meg annyira fáradt voltam, hogy nem tudtam felkelni az ágyból, és dühít, hogy hajnal 6 előtt már mennek a betontörő gépek a ház előtt (3. hete csinálnak egy 20 méteres szakaszt!!!!!) így visszaaludtam, és majd kényelmesen bemegyek a délutáni óráimra 14.20tól :)

most 10 óra, és a gépek nem zajongnak.... csak hajnalban szokás?

Nincsenek megjegyzések: