szombat, április 16

jáccónap

(szerencsére) a mai jáccónap rövidebb volt, mint a múltheti, déltől este 9ig játszottunk (csak).
persze a játékot élvezzük, csak mind logikai, stratégiai - tehát használni kell az agyat - és fizikailag is megterhelő az én fantasztikus térdemmel egész nap a földön ülni.

Beavattak Cézét és engem a Battlestar Galactic-ba, ami olyan, mint a star trek, társasjátékban (persze sorozat alapján készült ez is) és először rettegtem tőle, mert a Kizökkent időn (Philip K. Dick), a Végtelen történeten (Michael Ende) és a Truman-show-n kívül semmi sem érdekel, ami sci-fi. (előbbi két nagyszerű könyv, utóbbi pedig Jim Carrey legjobb filmje, amit a Kizökkent idő alapján készítettek - állítólag. szerintem meg semmi köze hozzá.)
Battlestar Galactica - sörrel, sajtostallérral

A másik, amivel már játszottunk az Arkham Horror névre hallgat, szörnyeket kapkodós legyőzős atom hájpolós játék, most új kiegészítővel próbálkoztunk. Ezt annyira nem szeretem, mert képtelen vagyok követni a fonalat, és a 3. és a 4. óra között mindig rádöbbenek, hogy azt se tudom, hol a karakterem, és mi történik most, pláne azt nem, miért. De van abban is sikerélmény, abszolút élvezhető, csak jobban tetszik a BG. Cézének a BG alig jött be, de így legalább örülnek Gyuriék, mert mindkettőt van kivel játszani :)

Arkham Horror - szőnyegelfoglalós játék... (a kép múlthétről)

Nincsenek megjegyzések: