csütörtök, szeptember 15

alszik a szív, és alszik a szívben az aggodalom ... :)))

Egyrészt, indítsd el ezt a dalt, akkor is, ha nem érdekel, jó lesz, hidd el! :))))


A kávészünet jó, kávé nélkül is.

A lelkem köszöni szépen, jól van (valami mély dolog fenekén), úgy néz ki, ma csak balladákban tudok kommunikálni :D... Szóval, köszönöm mindenkinek, aki kommentol, de kérlek titeket, ne sajnáljatok minket a szétköltözés miatt, már rég beletörődtem. Ha nincs más megoldás, akkor nincs. Látom én ebben is a lehetőséget, nem azt mondom, hogy jobb lesz, mint együtt, de talán nem lesz rossz.
(Eszter, rád haragszom, hogy így lemaradtál a dolgokról?! :D)

JAJJ. breaking news, Cézé egyik legjobb barátjának az öccse (akit eddig 3x talán láttam) megkért, hogy táncoljak vele a szalagavatóján!! :D rég pirultam már ennyit nálam fiatalabb srác miatt :D

Főztem isteni túrógombócot eperszósszal-kompóttal, valamivel, ami nem olyan jó de a befőtt hibája, a gombóc viszont hihetetlen jó lett :)))))

Eddig is, az elmúlt fél évben egyre jobban törekedtem az összeszedettségre, mert rengeteg felé kellett figyelnem, rohannom, satöbbi. Tettem még egy lépést a tökéletesség felé, mert eddig Cézével közös, asztali naptáron írtuk, mikor hova rohanunk és miért, viszont már előre tervezek a jövőre mert elvileg jövőhét szombaton szétköltözünk.
Így létrehoztam egy csicsás google calendart kettőnk részére, ahova már fél évre előre beírtam például, hogy melyik nap, hány órától milyen órám lesz :D és persze a meló beosztást is folyamatosan írom bele, tehát, ez az agyunk, és külön jól fog jönni, ha már nem leszünk összenőve ennyire.

Sajnos a szalagavató próbák pont GYIÖK gyűlés idejében lesznek, így elég nagy áldozatot hoztam, de nem bírok nemet mondani, imádok táncolni és imádom a szalagavatókat :$$$ Ha a világ legrondább és legfalábúbb emberével kellene táncolnom, akkor is majdnem rögtön igent mondanék :))))

Ja, és vateráztam (életemben először :$), vettem végre már töltőt Sáflihoz (az én kis iPodom <3) aminek nyáron elhagytam az adatkábelét és meg vagyok őrülve hogy nem tudom hallgatni, főleg hogy mostantól megint a fél életem utazással fog eltelni. Meg ha már ott voltam, vettem hozzá gyönyörű piros szilikon tokot :$

1 megjegyzés:

rudi írta...

á, köszi hogy megemlítettél, még ha nem is pozitív kontextusban:D és tényleg le vagyok maradva, és ezzel nem segítettél ki:) honnan kéne tudnom hogy mi van, mostanában nem nagyon dumálunk (úgy pár éve..):) szóval?

eszter