szombat, szeptember 17

Zsuzskó 18 :)

a tegnapi napom nagyon rohangálósan telt, és eléggé sok stressz ért, ezért a fél napom idegbetegként telt el.


felkeltem, Cézével elindultunk, ő ment vásárolni az ebédhez, én pedig a vaterán vett ipod töltőmért mentem. hazaértem a belvárosból, kiderült, hogy szar a töltő (nem az eladó hibája, én vettem rosszat...) aztán ettől eléggé elszomorodtam de már nagyon rá voltam állva a témára, így elmentem a westendbe, megkérdezni a hivatalos apple boltban, hogy legalább mennyire fájna a pénztárcámnak ha tőlük vennék.
mikor beléptem a westendbe megörültem mert kezembe nyomtak egy szórólapot, hogy a boltjuk 3 napig nyit egy ideiglenes boltot szintén a westendben, ahol kimenő cuccokat és olcsó kiegészítőket árulnak.
fél óra alatt (és ráadásul amúgy se volt túl sok időm...) megtaláltam a kihelyezett boltot, onnan volt feltünő hogy a fél westend oda állt sorba O___O szívrohamot kaptam, aztán megnyugodtam hogy legalább a rendes boltjukban nem lesz senki.

nem is volt senki, és semmi se... legalábbis, a számítógép tanúsága szerint országosan egyik boltjukban sincs az én Sáflimhoz való töltő, és ha lenne is, 6000.-!!! pofám leszakad, na itt már nagyon idegbeteg voltam, még berohantam Matchba fokhagymáért mert Cézi brassóit csinált ebédre, de elfelejtettünk reggel azt venni, így nem is lett kész az ebéd, mire indulnom kellett.

így is késtem kicsit, a Határ úton találkoztunk Balázzsal (vele táncolok majd a szalagavatóján), aztán utaztunk még jócskán a suliig.. annyira kinn van a semmi szélén, hogy az udvaruk tele van macskákkal!
azt mondta, tud táncolni, egész jól... hát a 60 perces próbából 50et legalább azzal töltöttem, hogy próbáltam visszafogni a röhögésem, vagy épp a szégyent töröltem le az arcomról, mert Balázs naggggyon esetlen volt! A végén már azért belejött, remélem menni fog ez az egész, nehogy már égjek az ő szalagavatóján! :D najó, ez csak vicc. de azért tényleg remélem, hogy hamar ráérez a ritmusra :D

próba után megintcsak rohantam haza, ebédelni, vagy vacsorázni, vagy mi. isteni lett a brassói <3
aztán rohantam is tovább, mert Zsuzskó meglepetés 18. szülinapi bulija volt a Törpében, és nem akartam az ünnepelt után odaérni :D
Jó volt látni mindenkit, sok olyan arc is volt, akiket 1-2 éve láttam utoljára (ezeréves régi gyiökösök, stb) meg hát ökörködtünk, beszélgettünk egész este, finoman italoztunk... :P
Aztán éjfélkor zárt a Törpe, és átmentünk Qwashoz aki mellette lakik, hogy folytatjuk a partit, de mire odaértünk Zsuzsó szarul lett, így nem sokkal később Rótival meg Áronnal hazamentek, de legalább Áron vigyázott mindenkire.

én meg Qwassal még ittam 2 pohár bort, chilles zenét hallgattunk, és jót beszélgettünk, nagyon jó volt :) (még egy egypercest is írtam de még nem mertem tiszta fejjel elolvasni, aztán majd eldől, begépelem-e ide)
végül 4 előtt hazaértem, Cézi már aludt (nem sokkal korábban ért haza Vad fruttik koncertről) összebújtunk és aludtunk mind a ketten délig.

nagyon hulla vagyok, de ma megyek tokért az ipodra, fél4re a világ végére... már 1 óra van, magamba eröltettem némi kaját, hogy érezzem, hogy élek, de nem lett sokkal jobb. ipod tok vásárlás után pedig megyek majd át Szandihoz, este pedig Morrisons, Letti szülinapját fogjuk ma ünnepelni :)

Nincsenek megjegyzések: