szerda, szeptember 7

anno szeptember 7.

2007 szeptember 7:
aznap pont heti összefoglalós blogot írtam, címszavakban, és úgy tűnik, azon a héten mindenkivel veszekedtem, szerelmi bánatom volt, és borzasztóan örültem, hogy sms-ben azt írta Kicsim (????) hogy szerelmes belém.
bár tudnám, ki volt ez a gyökér...
ami még akkor történt, az az, hogy továbbra is szenvedtem Gaspi és Hejusz miatt, és a raszta Tomival próbáltam vígasztalni magam. itt jegyezném meg, hogy a pasi bajt nem gyógyítja egy másik pasi. SOHA.
(ápdét: utána jártam a dolgoknak, és ez a gyökér Miki volt. így utólag belegondolva, én voltam a gyökér :D minden esetre a mai napig ez volt az egyetlen olyan kapcsolatom, mikor a srác annyira belém volt szerelmesedve, hogy véget vetettem az egésznek mert nem bírtam elviselni :D)

2008 szeptember 7:
másfél éve voltam együtt DAnival. Nócival deáktereztünk, meg a PediGes Palival, és nagyon mókás volt, erre emlékszem, mert Nócival összeismerkedtünk egy csapatnyi némettel, meg franciával és egész este velük lógtunk. ezen kívül semmi se történt, vártam a másnapot, amikor másfélévet ünnepeltünk. (ezt úgy kell érteni, hogy ott aludhattam DAninál hétköznap, suli időben!... :D)

2009 szeptember 7:
akkoriban még tudtam annyira angolul, hogy tökéletesen tudtam mail-ezni az Amcsibácsival, és nagyon hiányzott mindenkinek a suliból hogy hazament Minnesotába. Aznap Szilárddal elmentem vásárolni, vettem csíkos pulcsit (még sokszor hordom) meg nyuszis pólót (huh, rengetegszer hordom még mindig) meg egy napszemüveget (azóta volt már legalább 5 másik :$ fogyóeszköz...). Aztán átmentem Ricsihez, akivel nem csináltunk semmit... ő veszekedett a tesóival, én meg játszottam a kiscicával, meg beszélgettem Csillával ( :((((( ahjjj :((((( ) aztán hazamentem...

2010 szeptember 7:
aznap nem blogoltam, de hatodikán írtam egy borzasztó posztot, amit a kollégium apple gépéről írtam, és nincs benne tördelés, ezért olvashatatlan. nagyjából a suli újdonságairól írtam, hogy milyen tárgyaim vannak a fősulin, meg hogy milyen a kollégiumi lét.

2011 szeptember 7:
ma dolgoztam a csopában.. eléggé fáradt voltam, rosszul alszom, ha Cézé hajnalban ér haza, mert addig csak félálomban tudok, mert aggódom érte. szóval eléggé kómás voltam melóban, és nem volt gyakorlatilag egyáltalán látogató, így csak mindenki nézett ki a fejéből a saját posztján, meg néha kockáztatva a lecseszést tömörültünk egy helyre, de ott meg mindig került 1 olyan munkatársam a körbe, akit nem túlzottan szívlelek, így sokszor inkább egyedül bámultam a fejemből minthogy odamentem volna a többiekhez...
most dr House-t nézek, és kommentelek, mert péntek a határidőm tehát holnap estig be kell fejeznem...

2 megjegyzés:

Ildikó írta...

Hát behaltam azon, hogy nem tudtad elviselni, hogy valaki ennyire szerelmes beléd! :D

Judit írta...

akkoriban (egy jó 1 évig..) minden pasi folyamatosan csak átvert, még akkor is, ha nem is jártunk, de pl veszítettem így el legjobbbarátot is, stb, szóval nem bíztam senkiben, főképp magamban nem, így elképzelhetetlen volt, hogy belém essen egy nálam 8 évvel idősebb adonisz alkat :D