szerda, szeptember 7

summer of sixty-nine...

egyrészt, most eszembe jutott ez a dal.
de inkább írok arról, hogy mikor már letudtam a vizsgáimat, a vizsgaidőszak második napján, akkor 1 hónap hawaii állt be, nem csináltam semmit csak csopáztam heti 2 alkalommal nagyjából. aztán alig vártam, hogy kezdhessek magammal valamit, így nekiálltam munkát keresni, meg vártam, hogy elteljen egy hónap és elkezdhessem a szakmai gyakorlatomat is.
és most lassan eltelt a nyár, és alig várom, hogy visszamenjek sulizni, és hogy csak egyetlen egy, maximum két munkahelyem legyen, és a szakmai gyakorlattól elbúcsúzhassak.
egész nyáron dolgoztam, szóval alig várom, hogy visszamenjek a suliba, és nyaralhassak végre :D

tavaly előtt volt utoljára ilyen nyaram, emlékszem, úgy kezdtem szeptemberben a gimit, hogy "végre ki tudom magam pihenni!"... most is valami ilyesmire számítok :D

Nincsenek megjegyzések: