péntek, szeptember 23

én letörölném a könnyeid, és elmondanám, hogy szép lehet a holnap, hogyha elhiszed...

ezzel keltem, szép :)


a mesének vége és álmodom, hogy reggel újra felkel a nap, igazat mond és megsimogat... :)

nahát, mostanság történt sokminden.
azt hiszem, a 6000 forintos, magyarországon-boltban-beszerezhetetlen iPod töltőmről már rinyáltam, de talán azt még nem írtam meg, hogy ebay-en találtam kevesebb, mint 600 forintért, ingyenes postaköltséggel, egészen Szenegálból (vagy Szingapúrból?) fog érkezni a kicsike, szóval most ünneplőbe öltözött a lelkem :)

A hét pakolászósan telt, holnap költözünk ki és adjuk át a lakást bátyáméknak. már gyakorlatilag semmim sincs itt, csak egy táskányi ruhám, 2 plüssállatom, sok bögre, meg egy garnitúra ágynemű (+sminkcuccok ofkorz)... szóval nem lesz vészes a szombati hazamenetel, Apu megmentett, bejött kocsival a héten és elvitt egy autónyi cuccot, sok zsákot, gyakorlatilag mindenemet.

voltam a suliban ügyetintézni, voltam RTLbe, és már csak két napot fogok menni jövőhéten.

Ma péntek van, postára kell mennem, meg a csopába ígértem, hogy beviszek 2 karton sportitalt (na, ezt nem tudom írtam-e.. kaptunk 100 flakonnyit, és aktívan ajándékoztuk a héten, hogy elfogyjon. szerencsére már csak ez a 2 karton van...) aztán gyiök gyűlés, este pedig összepakolom azt az egy táskányi ruhát is. olyan, mintha elutaznék, nagyon mókás :P

Én most nagyon pozitívan állok a jövő elé, Cézikém elég szomorúan... de majd rásugárzom az optimizmusom :) Valahol a szívem mélyén már várom, hogy otthon lehessek a kiscicámmal (Nyafiiiiika) meg Apuékkal, bár nagyon nehéz lesz, de akkor is.

a hétvégén rendbeteszem a veresi szobámat, várom a postást az ipod töltőmmel meg a facebook nyereményemmel (egy nagyon szép hajcsat-virág. kedden RTL, szerdán este dettó, a kettő között Cézééknél alszom majd mert elég nehezen jutnék haza éjjel a Campónától Veresre (sehogy...) aztán csütörtökön pedig Cézé jön majd ki Veresre, megbeszéltük, hogy ott 'ünnepeljük' a 21. hónapunkat :P

na, elkell indulni a Csopába, fel kell emelni azt a lusta fenekem :D

(JA, és van keringősruhám!!! :DDDDD)


ez egy ilyen nap.


lehet igazad úgy is, hogy oda sem nézel, hogyan adod át a szíved a száddal... :)))))))

Nincsenek megjegyzések: