kedd, szeptember 13

azóta

befejeztem a kommentelést, meg is kaptam érte a jutalmam, és bónusz 100 üvegnyi sportitallal lettünk gazdagabbak, ami isteni fincsi, de baromi egészségtelen ha nem sportolsz, így hát igyekszünk elosztogatni Cézével minden atléta ismerősnek, mert ha jól tartom fejben, jövőhét szombaton már nem alszunk együtt, nem lakunk együtt, nem élünk együtt. (nagysóhaj.)

Ezen igazából túltettem magam, mert nem tudok rajta változtatni, visszamenőleg pedig végképp, így hát minek is feszkózzam magamat? megjött egy nap két fizum, így belevetettem magam a vásárlásba, Szandival, Lettivel, aztán társasjáték, pizzával, pezsgővel (Letti elő szülinap) ma pedig Vilcsivel is vásárlókörúton voltunk, vettem végre pulcsit meg 2 felsőt potom pénzért (1900.- HUF!!!). ma este (most is) RTL, holnap is, csütörtökön is. Péntek délelőtt Vilcsivel megint vásárlás (nem nyugszom míg nem találok egy új gatyát!!!) meg suliba ügyintézés, aztán GYIÖK, szombaton pedig Letti utó szülinap valamelyik morrison'sban.

és mindezek mellett minden pillanatát kiélvezzük Cézével a még fentmaradó együttélős napjainknak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

.. azt hiszem lemaradtam valamiről.. miért költöztök haza?:(


eszter

Imola írta...

még mindig szomorú vagyok a hazaköltözésetek miatt, de bízom benne, hogy minden rendben lesz és hamarosan megoldódnak a dolgok, aminek következtében újra együtt élhettek!