kedd, október 18

annyi jó szagú nő van, és annyi jó szagú férfi...

először is, álljon itt emlékkép Beck Zoli iránti szerelmem tiszteletére.
ez valami zseniális, felkavaró, besírós, lazulós, ajjj. és 2 perc sincs. talán ezért hallgatom órák óta.
napfény akartam lenni, friss zápora a földnek...

tegnap Vilccsel találkoztunk, vásároltunk némi ezt (A/5ös spirálfüzet a félévi tananyagoknak :D) meg némi azt (bio kölesgolyót, 2 hatalmas zacskóval, mert soha sehol se találok és a rosmannban akciós volt!) meg egy üveg bort. átmentünk hozzájuk, elvittük Tódit (a féléves kuvaszt) sétálni, meg ettünk, aztán nekiálltunk filmet keresni estére, közben megittuk a bort, és mire megtaláltuk A filmet és letöltöttük, lefürödtünk, addigra már késő is volt és fáradtak is voltunk így 10 perc nézés után kikapcsoltattam inkább (látszik hogy tényleg fáradt voltam mert semmi sem maradt meg bennem arról a 10 percről).

reggel felkeltünk, egymás mellett zombiként sétáltunk a házban a mosdó-fürdő-háló bermudaháromszögben, de végül mindketten szépek lettünk, és nem is késtünk suliból (bár kaját venni már nem volt időnk.)
280 percen át élvezhettük a szóvivői ismeretek gyakorlatot, ahol a frappáns bemutatkozáson kívül semmit se csináltunk csak hallgattuk a többiek frappáns bemutatkozását... ez eltartott egy darabig, az óra vége előtt 20 perccel kezdtük el átvenni a tavalyi PR anyag lényegét. szóval mókás hogy egész félévben csak gyakorlataink lesznek és mindegyik 20-25 fős...

akit pedig fel akartam kérni konzulensnek, az ikreket vár januárra, és nem tudja még, hogy vállalhatja-e. mármint szívesen vállalná csak nem tudja, hogy jelenleg mi az igazgató álláspontja erről.

aztán bizony mentem csopázni, 3 órát dolgoztam csak, de nagyon feszült lettem már a végére, sok volt a beteg gyerek, amelyik nem beteg az hátrányos helyzetű, és a pedagógusok is tiszta idióták voltak. (az egyik csoporttal volt vagy 7 felnőtt, és SENKI se vette észre hogy egy kissrác beleesett a parkban a tóba, és derékig vizesen csámpázik a csoporttal, a kicsik meg sikítoztak a tanítóknak, de még akkor sem vették észre, hogy bizony helyzet van... ehhh. meg a munkatársak közül is volt olyan, akivel inkább nem szívesen találkoztam volna ma, de na, majd hátha holnapra megváltozik a véleményem, mert holnap 8 órát fogunk együtt tölteni.

Cézé betanul, meg egy olyan csajjal találkozik aki miatt már pénteken is összevesztünk (egyik barátjának a csaja, de a sráccal nem áll szóba a lány (?!) és ezért kell mindenképp most Cézének találkozni a csajjal. bocs, nem érdekel más nyomora, mármint a lányé. inkább meghallgatom ezredik alkalommal a 30y EgyPárt, aztán a Cipeld helyettemet, és üzenem mindenkinek, aki ma belém akar kötni, hogy "cipeld helyettem, geci!"

a blogger kicsit bepánikolt, úgyhogy a Cipeld helyettem-et itt tudjátok meghallgatni:
http://www.youtube.com/watch?v=cpe4GXeBwNo

Nincsenek megjegyzések: