hétfő, október 17

blog

jajj, rászoktam az Urban Eve blogra.
ma megyek át mucushoz (Vilcsiiii <3) csajos napot tartani (remélem berúgunk!) aztán ott is alszom hogy holnap együtt késsünk el a nemtudommilyenóránkról. (utána néztem, kiadványszerkesztés...) apropó, előtte vásárolnom kéne egy füzetet sulira (igen, csak egyet, arra a 4 darab tárgyamra... :P) és most egy kicsit sok a zárójel.
Az előző poszt (Sia - breath me) félreértések forrása úgy tűnik, de nem bírtam aláírni mert gagyi a net, hogy nem szomorkodom, csak valaki eszembe juttatta ezt a számot és küldeném mindenkinek aki bőgni akar, mert garantált a hatás :)

hétvégén szombaton Cézével, az öccsével, és a húgával négyesben elmentünk az első nyelvtanfolyami órára ami nagyon mókásnak bizonyult és szerencsére nem 4 órás, csak 3. és még házit is kaptunk :/
Aztán Cézivel hazajöttünk Veresre, és nagyon jó volt, mert borzasztóan rég volt itt. alig akart hazamenni, alig akartam hazaengedni, de _coming out!_ munkát kapott pénteken, és ma reggel ment betanulni, nem akart fáradtan menni (pláne nem Veresegyházról.)

na olvasom még egy darabig az Urban Eve-t, aztán elmegyek zabpelyhet reggelizni, meg rákenek egy adagot a fejemre is, mert azt mondják, az jó nekem.

Nincsenek megjegyzések: