péntek, október 14

hisztihercegnő *___*

oké, sokszor féltékenykedem. de nem is mindig ez a jó szó, mert Cézé gyakran direkt csinálja, és olyankor nem is féltékeny leszek, hanem dühös, ideges (idegbeteg, gyakorlatilag :D) és természetesen hisztis.
de kérdem én, ne legyek féltékeny/hisztis/idegbeteg (a megfelelő aláhúzandó), ha játékból egy egyébként is halálidegesítő kiscsajnak teszi a szépet és eljátssza a nagy vőlegényt, holott engem soha az életbe nem lenne hajlandó eljegyezni?! ...

oké, ez így leírva mélységesen szánalmas...
a lényeg a lényeg, tehát hogy gonosz, mert direkt csinálja, hogy bántson. blöööööö Cica, ezt neked blööö! :(

DE, ha már csak rám néz egy srác, akkor úúúúristendemegveri. :D
csak az a különbség, hogy ő azért féltékeny, amit más csinál, én meg azért vagyok idegbeteg, amit ő csinál.
el se tudom képzelni, mi lenne, ha én néznék rá másra? ha én flörtölnék mindenkivel akinek lóg valami a lába közt?

egy ismerősöm azt tanácsolta, hogy csináljam ugyanazt, amit ő. de én egyszerűen nem viselkedem úgy, ha van valakim, ez ilyen egyszerű.

és a legidegesítőbb az egészben, hogy ő sose féltékeny, egy olyan egyszerű oknál fogva, hogy én nem adok rá okot (leszámítva mondjuk évi 1 alkalmat). viszont ő furcsállja, és kiakad ha féltékeny vagyok hetente, amikor hetente bulizgat, iszik, csajoknak bájolog...

és én féltékeny vagyok, ő vagy kiakad, hogy nem bízom benne, vagy mosolyog, hogy jólvan nyuszi, butavagy, és semmi sem változik, és nem veszi észre, hogy bánt, és hogy ez fáj nekem...

Nincsenek megjegyzések: