szerda, október 5

csodás

na, egy tökéletes(nek nem feltétlen mondható, de egész emberi) munkakapcsolatot el lehet rontani némi sörrel, hubertussal, beherovkával, és jägerrel. szerencsére ezek közül nem mindet ittam, de így is szar.
még nem döntöttem el, hogy attól vagyok most reggel szarul, amit megittam, vagy attól, amit mások mondanak részegen.
nem értem, miért kell ilyenkor hihetetlenőszintének lenni. na mindegy, még egy ember, akivel félve futok majd össze a folyosón... azért kár érte, az egyik legelviselhetőbb forma volt.
illetve, rögtön két ember került a kalapba, de a másik szerintem nem őszintére, hanem csajozósra itta magát. jajj fiúk miért kell állandóan inni?! idióták...

2 megjegyzés:

rudi írta...

ilyen ez az alkohol... sok ember azt hiszi mindig jó az, ha őszinte.. pedig sokszor csak a tálalással van baj. mit mondott?

Judit írta...

csupa pozitív dolgot, az nem gáz... csak elég necces, hogy gyakorlatilag 2 munkatársam kezdett el tökrészegen nyomulni.... mókás a szemükbenézni utána......