szerda, október 12

Csajos nap mucussal :)

hétfőn csopáztam, és nagyon unalmas volt mert délelőtt volt sok iskolás csoport de délután 2től már gyakorlatilag alig volt pár ember az épületben.
utána Cézinél aludtam <3 és imádom az ilyen estéket, természetesen :)))
kedden Vilcsivel találkoztunk fél10kor (oké, 3/4kor... :P) és átmentünk hozzá. megismerkedtem végre Tódival, a tündéri féléves kuvasz bébivel (Teodor egyébként :P), meg anyukájával, apukájával is, sőt a 2 disznaj cicát is dögönyöztem bőven, ezekre a momentumokra hónapok óta vártunk már :D
természetesen hoztuk a formánkat, így dél előtt már kibontottunk egy üveg bort, megnéztük a végső állomás 5-öt (a 4-et nem láttam, állítólag borzasztó, de a korábbiakat szeretem, és szerintem az 5 zseniális, és meglepő :) szóval jó volt a film. aztán Tódit sétáltattunk, és órákat lógtunk megszakításokkal az ebay-en, mert mindenáron shoppingolni akartunk :D végül vettünk is 1-1 gyűrűt, gyönyörűek, darabja 221.-HUF volt :D 
tettünk vettünk a házban, muci megcsinálta szépre a körmeimet végre, aztán este tévé és sör mellett beszélgettünk az anyukájával. 
végül 3 után aludtunk el, szenvedős is volt a reggel, 7 órás kelés, de 20 perc alatt elkészültem és elindultam dolgozni, olyan büszke voltam magamra :D
a csopa meg ma is olyan volt mint mindig, vegyes, szóval arról feleslegesen nem írnék.
úgy volt, ma Musnál alszom, de végül le kellett mondania Letti miatt, így nem tudom mi lesz a holnapi shopping túránkból, mert jelen pillanatban már nincs kedvem visszamenni pestre csak pénteken mikor dolgozni, táncolni meg osztálytalálkozni megyek, de lehet hogy azért vagyok kedvetlen, mert hányingerem van... soha többet nem eszem a csopában pulyka brassóit. finom volt, de most jelenleg blöá.

lefekszemalszom.

Nincsenek megjegyzések: