péntek, október 14

"Milyen sokat dob rajtad a smink o_O"

ma ezzel a mondattal tudatta velem a főnököm, hogy ronda vagyok.

tegnap taliztam Mussal, és elmentünk az Alle-ba a csizmájáért (meg persze megnézni az Alle-t :D) aztán bementünk az egyik euro shopba a körúton, mert venni akart domestost, meg akkor már vettünk nekem szép (fekete, vörös virágos) összecsukható esernyőt, meg hajfestéket.
aztán átmentünk hozzá aztán el a postára, meg a kínai ruhaboltba megnézni, hogy Mus méregdrága csizmájához hasonlót árulnak potompénzért, aztán megint haza immár Lettivel kiegészülve. befestették a hajam (amit most nem részleteznék mert Cézinek nem árultam el, milyen lett :P) tévéztünk, vacsiztunk, ilyenek.

már olyan rég aludtam Mussal, hogy szinte el is felejtettem azt a szokását, hogy ha teheti, képes 15 órát is aludni egyhuzamban, így mikor már a 9. alvási órám töltöttem, felkeltem, lefürödtem, hajatmostam, na, akkor kelt fel Mus valami csoda folytán :D
készülődtem, mert délre mentem dolgozni, az a 3 óra gyorsan eltelt, inkább beszélgettem mint dolgoztam, mert vegyes nap volt. volt amikor 30an álltak sorba előttem, volt mikor senki sem volt az egész emeleten.
3 után elindultam a világvégére táncpróbára, ami mókás volt, Balázs egyre ügyesebb, rajtam meg látszott hogy fáradt vagyok, sokszor hülyeségeket csináltam :D
olyan kevés ez a 45 perc próba, amúgy :(

hazafele persze 20 percet kellett várnom a volánra, ami pont elég volt ahhoz, hogy felidegesítsem magam Cézé facebook falának látványától de erről a hisztiről már írtam egy posztot lejjebb.

most távsegítek egy barátomnak az osztrák ebayről való red hot chilli peppers koncertjegy rendelésében ami nagyon mókás tekintve hogy ketten együtt se nagyon tudunk 2 szót németül, de úgy néz ki összejön a dolog :)

ja, visszaállítottam vízjelesre a blogsablont, szép őszies, remélem nem csak nekem tetszik.
mindeközben rájöttem, hogy a blog neve már korántsem aktuális, mint Belvárosi játszótér :S

ja2, Cézé kapott munkát!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: