kedd, október 18

Vuk szindróma

állítólag csak férfiaknak lehet ilyen, pedig most biztos nekem is ez van. (ez arról szól, mikor a kis Vuk egyedül van és nyafog, hogy kicsi vagyok, éhes vagyok, fázom...)

szóval gondoltam ki írom magamból mennyi minden bajom van ebben a pillanatban, aztán nem érdekel hogy még épp 8 óra, istenbizony lefekszem aludni.

tehát, a teljesség igénye nélkül:
borzasztóan fázom, éhes vagyok -de borzasztóan fázom, hajat kéne mosnom -de borzasztóan fázom, reggel óta fáj a vesém -gondolom a hideg miatt, jeee!, korán kelek holnap és akkor méghidegebb lesz, Cézét nem érem el mert nincs pénz a kártyámon, és hiába jelzi a facebook hogy online, nem reagál, hiányzik, nem tudom hogy mit vegyek fel holnap főleg hogy mosatlan lesz a hajam, ki kéne találnom mit eszem holnap ebédre a csopában ami költséghatékony és esetleg nem kell ma éjjel főzőcskéznem, nincs témám a szakdolgozatomhoz, nincs ötletem se a szakdolgozatom témájához, nincs konzulensem a szakdolgozathoz, nincs hely a naptáramban semminek már, viszont most jutott eszembe hogy ha minden egyes percem vagy munkával vagy sulival töltöm, vajon mikor lesz időm tanulni?.. a nyelvtanfolyamtól rettegek és házit is kellene írnom, ráadásképp egyszerre fogok jövőre szakdolgozatot védeni, záróvizsgázni, és nyelvvizsgát tenni, ráadásul most a legutolsó tájékoztató (+ tételsorok) alapján a záróvizsgám ANGOL nyelvű lesz, amiről eddig mindenki kussolt, és az angol tanár is tagadta. jha, és 2 félév angolom volt csak, és még csak nem is szakmai angol... priceless.
ki kéne már mosni az ágyneműm, fel kellene porszívózni a szobámat, inni kéne alkoholt (azt mindig kéne), cigit kell töltenem még holnapra, és még a macska is rajtam alszik non-stop, tehát ha épp nem fáj semmi és erőt vennék magamon, hogy mondjuk egyek valamit, akkor se tehetem mert ooooolyan cuki!!!

na, a mai nap jelszava megmarad, cipeld helyettem, geci! (lásd előző poszt), egyébként meg most szerintem mégjobban betakarózom és kibőgöm magam.

Nincsenek megjegyzések: