szerda, március 28

és lészen születésnap

holnap leszek 21. majd akkor lehet énekelni egész nap Alvintól a 21-et, borzasztóan passzol most hozzám.

mindig is utáltam a szülinapomat, mert sose foglalkoztak velem aznap, persze 1-2 ember felköszöntött, de mindig csalódott voltam valami miatt. mostmár azért többen felköszöntenek, de az csak egy dolog, ha odalöknek egy boldog szülinapot az ember arca elé.

mindig arra vágyom titokban, hogy lesz egy nap, ami csak az enyém. amikor a számomra fontos ember, emberek csak rám figyelnek. a számomra tökéletes szülinapot sosem berúgva képzeltem el, sokkal inkább egy meglepetés napnak, amikor a szerelmem mondjuk titokban kitalálja, és elvisz sétálni, kirándulni szendvicsekkel, vagy ilyesmi. de erre úgy néz ki még jópár évet várnom kell.

a holnapi napot munkával fogom tölteni, és utána szokásos sörözés lesz, annyi különbséggel, hogy előre szóltam a csopás csoportban, hogy aki szeretne csatlakozni, jöjjön, és ugyanezt megtettem a szaktársaim körében is.
tegnap kezdtem a kampányt, és ma nagyon meglepő eredményre jutottam.
még nagyon képlékeny, de akik már biztos, hogy ott lesznek:
Titusz (mondjuk ő is dolgozni fog velem holnap, szóval adja magát)
Korci (ő holnap nem dolgozik, csak miattam jön, tündérbogár)
Vilcsi, Móni, szaktársaim, és nem volt kérdés, jönnek-e :) <3
és ma még jelezte Danci, Eszter, Evi, Márk, (szaktársaim) hogy ők is mindenképp csatlakoznak, és lóg a levegőben még jópár ember :) kíváncsi vagyok, meg izgulok is, nem akartam én partit, csak egy szokásos sörözést O_O
Sőt, most kaptam a munkahelyi levlistára körmailt, hogy csatlakoznak még 4en, akik a RedBull egyik versenyére építenek valami reptethető dolgot, hogy brainstormingolnának, de azt lehet sörrel is, szóval jönnek ők is :) bár az egyik közülük az egyik főnököm, szóval óvatosan kell berúgni :D
(bár, Titusz is az, na mindegy :D)

izgulok, most még szerencsére nincs bennem a szokásos szülinap undor. ha csak az nem számít, hogy mennnnyire sokkal szívesebben sétálgatnék inkább kéz- a kézben mondjuk a normafánál... :(

Nincsenek megjegyzések: