szerda, augusztus 8

cserebogár

volt egy gimis jóbarátom, Szili. tipikus gimis barátság a miénk, az érettségi napjáig jól megvoltunk, rengeteget dumáltunk, jártunk együtt haza meg néha ide-oda is, de persze érettségi után már csak néhányszor beszéltünk, és már legalább másfél éve semmit.

viszont sosem tudtam róla, hogy zenei pályára vágyik, vagy hogy egyáltalán, érdekli a dolog, azt meg pláne nem gondoltam volna, hogy megy is neki.
nekem nagyon bejön, pedig nem az én világom ez a zene. az első száma az érettségi után 1-2 hónappal lett publikálva, és azóta úgy tűnik, elég jól megy neki a szekér.

(ebben a klipben a főhőst ő alakítja, ha valakit a zenén kívül az is érdekel, kiről beszélek - a Morrisons Ligetben forgatták)



(ez pedig nem hivatalos klip, de baromira tetszik ez a szám és szerintem nagyon korrektül lett összevágva a klip)

Nincsenek megjegyzések: