kedd, augusztus 7

én és a vendéglátás III.

megint azt álmodtam, hogy felmondok, pedig jelenleg nem is vagyok ebben olyan biztos.

tegnaptól átdeportáltam a Forgalmas Térről a Forgalmas Plázába, így a továbbiakban sötétedés nélkül élem át a munkaidőt, ami egy egész különleges helyzetet teremt.
egyébként a Forgalmas Téren éjfélig vagyunk nyitva (amiből nem egyszer távoztam hajnal 2 körül), a Forgalmas Plázás pedig nyilván a plázának köszönhetően heti 4 nap csak 10ig van nyitva, a maradék három nap is csak 11ig.
tegnap este 11re már itthon voltam. nappali járattal. metróval.

és még nem találtam senkit, aki bunkó lett volna - bár biztos lesz, mindig van. minden esetre ennek most nagyon örülök.

tegnap a borravalón gondolkoztam, magán, a kifejezésen. nagyon tetszik az eredete, és ehhez hűen (most hogy belegondolok) a borravalóm nagy százalékát borra költöm. meg cigire. meg néha eszem is valamit :D

lehet, hogy mégsem mondok fel? :O

najó, igazából előbb-utóbb biztos fel fogok. de most először érzem úgy, hogy picit sajnálom.

Nincsenek megjegyzések: