szerda, augusztus 22

:///

ha választanom kell, hogy az ETR-el szopok órákig, vagy főzök valami finomat és sorozatnézős délutánt tartok, akkor nem kérdés, mi fog történni.

persze van ám felelősségtudat, ezért már így is órákat ültem efölött a szar fölött.

#köszönömhogyelmondhattam

de, legalább voltam az EPIC wine and more-ban, meg ZPben is - ahol 15 évesen voltam nagyjából utoljára - meg Deákoztunk is, sőt néha Cézével is össze tudunk futni.

zajlik az élet, csak munka kéne. ajánlatok vannak, csak borzasztóan rosszak. bár, kaptam egy műsorszerkesztői ajánlatot (de erről psszt, ne szóljuk el) de az lehet hogy csak októberben lesz aktuális, addig meg mégsem kellene éhen halni...

1 megjegyzés:

Timi írta...

ETR-rel még rohadt sokat fogsz szopni...3év tapasztalata szól belőlem...:D szóval, valahogy próbáld megszokni és megszeretni :)