szerda, augusztus 1

furcsa

napösszefoglaló.
szabadnapom volt, 11ig aludtam, mostam, majd kitakarítottam többedmagammal az eeeeeegész lakást, minden ragyog, és tök üresnek érzem a szobám. befejeztem a Szex és Newyorkot, elfogyott, vége. aztán jól le is húzta a kedvem, de este 10kor még találkoztam a Bajszossal egy sörre. jó volt, jót beszélgettünk bár közben kicsit összevesztem emiatt Cézével -_-"
ma kaptam az egyik legvalósabb jellemzést magamról; Bajszos azt mondta "furcsa vagy", és tényleg, az elmúlt fél évben valóban az vagyok, és élvezem.

csütörtökön lesz legközelebb szabadnapom, can'twait! sok a teendő, munkát kell keresni (és találni!) meg el kell intézni az egyetemi dolgaimat... közben találkozni kéne még kismillió emberrel, meg mosni is megint... azért írom le ide, hogy hátha akkor majd tényleg megcsinálok mindent. :D

Nincsenek megjegyzések: