vasárnap, augusztus 19

én és a vendéglátás V.

2 hónap, 1 cég, és 2 külön étterem alatt sokminden történt.

az egyik helyen megismertem rengeteg rossz embert, sokat lehet ebből tanulni. (és itt most nagy nagy respect egyvalakinek, aki erősíti a szabályt)
a másik étteremben csak 2 hete vagyok, de iszonyatosan megszerettem jópár embert. a lányok aranyosak, segítőkészek, a srácok tündérek és baromi mókásak. nem is tudom, hogy itt nevettem-e többet eddig, vagy anno a múzeumban (ahol aztán tényleg játék és mese volt a meló :)
szóval a mostaniakat nagyon szeretem.
A Levikét, Gabikát, Sanyikát, a Nyomikat, Norbikát, Joshit meg a Jozsót, Lilikét, Vikit, ANagyonTerhesFőninénit, Balukapitányt, Örsi-mörsit, ... ahj.

az egyik étteremből maximum két ember hiányzik, míg a másikból nagyjából két ember kivételével mindenki fog.

és hiányozni fog a kopott csizma, amiből E.T. plüssfeje lóg ki.

hétfőn lesz az utolsó napunk, aztán bezár a bazár, és szétoszlik a csapat. még lesz egy napom kiökörködni magam ezzel a sok-sok idiótával.
még utoljára táncolhatunk majd a preppen, meg izzadhatunk a fryon, és én még utoljára áteshetek majd minden tereptárgyban a pályán.

olyan aranyosak, ma az egyik szakács órákig győzködött, hogy maradjak a cégnél, és menjek velük a MásikForgalmasTérre.

egyvalami nem fog hiányozni, az tuti: a két hónapja tartó ínhüvelygyulladás a jobb kezemben.

Nincsenek megjegyzések: