szombat, augusztus 4

death core metál

...

nagyjából 100 mérföld távolság van közte, és köztem, de mit tegyek, ha életem fontos elemei ebben nyomulnak? tapsoltam, és ami a legundorítóbb, hogy élveztem is.

igazi hörgősmetál, de nagyon jól esett most ez a lelkemnek, pörgős volt, baromi hangos. :D ALEH pont olyan ügyes, mint emlékeztem, Cucuval együtt borzasztóan kameraérzékenyek és állandóan pózoltak ha fényképező volt a közelben, Csabi meg meglepően magabiztos színpadi jelenléttel bír, sose néztem volna ki belőle. Mióta világ a világ, ő a legcsendesebb srác a társaságban, alig tud összerakni egy épkézláb mondatot, de ha színpadon van akkor konferál, kihúzza magát, nagyon vagány, el se hittem. és persze, hörög. :D
Olivér meg nagyon pontos, ezen is meglepődtem.

Ha nekem muszáj volt, hallgassátok ti is:
(balról jobbra: Cucu, ALEH, Csabi, Olivér, Gergő - akinek azóta kisebb a haja, és nagyobb az arca)


Nincsenek megjegyzések: