vasárnap, május 6

barátkozós VI.

na, azért történtek más dolgok is mostanában (vagy hát mivel nem írtam, inkább úgy fogalmaznék, hogy történtek dolgok.)

például átmentem az összes vizsgámon, ami hurrá hurrá, csak most akkor meg lehet izgulni a gyakorlati+szóbeli+szakdolgozatvédő záróvizsgáimon. de már nincs sok hátra!

próbáltam új (sajnos még mindig csak) diák munkát szerezni, de lehet hogy jól jövök ki a dologból.

pénteken a nagy vizsgairadalomra egy csomó szeretett szaktársammal elmentünk a Füge udvar nyitóbulira, ahol 8tól ingyen sör volt, csak az volt a probléma, hogy előtte délután gombapörköltöt ettem Evinél a koliban, és hát utálom a gombát, DE nagyon finom volt O_O a probléma csak az, hogy rájöttem, a szervezetem is utálja (annak ellenére hogy ez tényleg finom volt!) így borzasztó hányinger és émelygés és szédülés párosult az egyébként is hidegfronttól szétszakító fejfájásomhoz, nagyszerű társasági lény voltam... nagyjából az életbenmaradásért küzdöttem, és az egész héten úgy várt ingyen-sörtől-nagyon-berúgunk estémből az lett, hogy örültem, hogy nem ájultam el vagy hánytam szét magam :S persze, tipikus hogy ilyen alkalmakkor kell rosszul lennem...
viszont a Füge udvarban találkoztam rengeteg régi ismerőssel, Zsuzskóval is például aki épp a gimis ballagását ünnepelte az osztálytársaival, meg rengeteg volt gimistársammal összefutottam, meg a Létrás srác is lejött, bár őt nagyon sajnáltam, mert csak engem ismert, én meg a fent már említett okok miatt nem voltam túl szórakoztató jelenség :S Meg végül ő csak 8 után nemsokkal csatlakozott (mi a tömeggel 6kor találkoztunk) és nekem 10 után indulni is kellett haza az utolsó buszhoz. de, azért jó volt!

tegnap dolgoztam 3ig, aztán még 6-10ig este, a kettő közti 3 órát meg azt hittem, nehéz lesz kitölteni, de szerencsére a Humoros előbb bejött az esti műszakra, így egyrészt nem unatkoztam, másrészt nagyon jó volt beszélgetni már vele, rég láttam, hiányzott, és tündérbogyó volt mint mindig. persze kipanaszoltam magam, mert ő mindig befogadóképes az ilyenekre, de utána jól megnyugtatott, megölelgetett, jó volt hogy végre összeszedtem magam. (mert délben borzasztóan szar kedvem volt, és a mosdóban bőgtem vagy negyed órát mire el tudtam kezdeni dolgozni...) de ő jött, és megmentette a napot :)

este meg a Létrás sráccal beszéltem órákig, mert szar napja volt, és megivott egyedül egy üveg whiskeyt. ahhoz képest mondjuk elég értelmesen össze tudta szedni a mondanivalóját, de azért baromi szórakoztató is volt, hogy mindenen átesett a lakásban nagyjából negyed óránként :D

jövőhéten Nelli és Lola megint társas estet szervez, de most anyagilag bukó a dolog :/ viszont kéne találkoznom a Létrással meg Mussal is, meg biztos Mucinak is lesz igénye valamire, pluszban a szaktársaim keddre vagy szerdára valami nagy berúgást terveztek, és a Prezentálós azt mondta, ne foglalkozzunk a pénzügyekkel, szóval ezt még meglátjuk...

ma meg semmi dolgom, délig aludtam (bár hajnalig telefonáltam, szóval érthető), most meg rendet kéne tenni a szobámban, és az életemben.

Nincsenek megjegyzések: