péntek, május 18

nincs igény, csak alvásra

Múlthét péntektől keddig dolgoztam megállás nélkül.

Közben megtanultam szópókerezni, meg megittam egy üveg whiskeyt a Alegjobbhaverral, majd eldöntöttem, hogy ebből semmiképp sem csinálunk rendszert.

szerdán záróvizsgáztam az első modulomból, médiatervezés, szerintem 75% körül lesz (úgylegyen!)

tegnap szintén dolgoztam, aztán este elmentem sokadmagammal lézerharcolni, nagyon izgalmas társaság jött össze: Cézé tesói, Cézével sok közös barátunk + egykettő testvére vagy haverja, meg soksok csopás, és egy szaktársaim is jött (a Prezis) :) Külön mókás, hogy a Szeplős a saját szülinapjára szervezett gokártozást mondta le, hogy inkább jönne velünk lézerezni, így ő is hozott pluszba 3-4 csopást akik a gokártra voltak hivatalosak :D
utána még ittunk egy sört, ahova már Cézé is csatlakozott mert addig dolgozott, de tényleg csak egy sör volt aztán jöttem is haza.

most nagyon élvezem a helyzetet, hogy itthon fetrengek, de már csak 2 órát rendel a háziorvosom, és el kéne mennem egészségügyi kiskönyvért........
de szerintem inkább majd hétfőn. most szükség van egy ágyban fekvős napra, mindenképp.

az előző poszt zenéje megint nagyon aktuális, meg ez is, szövegestül mindenestül, tudom, hogy volt már ez is a blogon, de hát............. ha egyszer még mindig igaz(nak kellene lennie) ...




Akkor amikor még együtt voltunk
Azt mondtad szinte belehalsz a boldogságba
Én meg azt, hogy az igazi nekem te vagy
Mégis veled mindig magányos voltam
De ez szerelem volt és az emlékek még fájnak

Rabja lehetsz sokféle szomorúságnak
Beletörődésnek, hogy vége lesz, mindennek vége
Aztán rájöttünk mi is, hogy értelmetlen már az egész 
Te annyit mondtál, hogy barátok még lehetünk
De tudom hogy vége van és a szívem ennek örül

De nem kellett volna, hogy ennyire eltaszíts
Mintha soha semmi sem lett volna köztünk
Mintha soha nem kellett volna a szerelmed
Úgy kezelsz most mint egy idegent és ez annyira fáj
Nem, nem kell hogy szinte bujdokolj előlem
Csak szólj pár barátodnak szedjék össze a cuccaid, változtasd meg a számaid
Azt hiszem nekem nem kell már többé
Most már csak egy valaki vagy, akit valaha ismertem


igen, így kellene lennie.

ahj, megértem én, hogy a barátok mindig támogatják egymást, csak már kicsit fáj azt hallgatni, hogy "nálad úgy sem fog soha jobbat találni"... ki a tökömet érdekli ez? hogy én mennyire vagyok jó mások szerint? mekkora érték(nek kellene lennem,) vagyok mások szemében? mennyire én vagyok a világon a legszebb nő? és hogy mennyi érték van bennem, amit valaki nem értékel?
ha egyetlen embernek szeretnél megfelelni, és nem sikerül, akkor marhára mindegy, hogy a világ összes férfia a tied lehetne, és hogy a lábad előtt hever mind. najó, nyilván nem mind (sőt az én belátásom szerint egy se, sőt negatívba hajlik a számláló, de most mások nézőpontját írtam le).

ha egyetlen embernek szerettél volna megfelelni és nem sikerült, nem számít semmi, csak hogy megbuktál...

---

Nincsenek megjegyzések: