hétfő, május 28

book of secrects

(kicsit összefügg ez a poszt az előzőhöz, de önállóan is olvasható)

tegnap korán lefeküdtem aludni, ezért hajnalban felkeltem jópárszor, 3-4-5-6 illetve 7kor is... mindig ez van, már megszoktam. ilyenkor visszakapcsolom a tévét, hátha van valami amin jól vissza lehet aludni. ma hajnalban a zone networkön egy érdekes kutatási sorozatot mutattak be, és volt egy rész, mikor azt vizsgálták, hogy a szebb/kívánatosabb/vonzóbb/ápoltabb embereknek könnyebben nyílunk meg.
ezt úgy vizsgálták, hogy egy elég szép lány kiállt az utcára egy asztallal és egy nagy táblával, book of secrets felirattal (titkok könyve), és azt mondta a járókelőknek, hogy szakdolgozati könyvet ír, és kérte az idegeneket, névtelenül írják fel legféltettebb titkaikat egy cetlire és dobják be a dobozba.
majd megismételték a vizsgálatot úgy, hogy profi maszkos egy hatalmas undorító szőrös bibircsókot varázsolt a lány arcára, és akkor már 41%-al kevesebben álltak meg a kérésére.

egyrészt, ez érdekes amiatt, hogy én kiknek milyen titkaimat szoktam elmondani, másrészt pedig azért volt elgondolkodtató, mert túl sok titkom van. vagyis, relatív, mi számít túl soknak, inkább fogalmazzunk úgy, nem mondok el mindent mindenkinek. minden embert csak a szükséges információkba avatok be :D azért van jó pár titkoszsák emberkém, akiket nagyon szeretek azért hogy mindig lojálisak velem szemben :) ilyen Cézé, Humoros, de például Alegjobbhaver is.
érdekes, lányokra nem nagyon szoktam bízni egyedi (tehát tényleg senki más által nem birtokolt) titkokat... persze Musi meg Muci azért a titkaim 99%át tudja, de általánosságban nem osztok meg semmit csajokkal - pedig van körülöttem bőven.

egyszer ki kéne kutatni, hogy miért vagyok (és voltam is kiskoromtól fogva) távolságtartó a lányokkal szemben.

Nincsenek megjegyzések: