csütörtök, május 10

heti részletek

nem is tudom hol kezdjem, aktív hét volt eddig nagyon.
hivatalosan is letudtam minden vizsgám, abszolváltam, hurrá!


i do anything for you, i do anything for you...

nesztek ide zene háttérbe, mert annnnnyira jó! borzasztó, hogy ingyen fognak játszani szombaton, én meg dolgozni fogok, de aki teheti, nézze meg őket élőben helyettem is! (Fővám tér, ha minden igaz, szabadtér, este6)

kicsit félreértettük egymást a Létrással, szerintem kölcsönösen, ezért össze is futottunk jól valamelyik nap immár hivatalosan is leszögezve nemrandiztunk, viszont a bkv hajójáratával felmentünk a Dunán a Petőfi hídtól a Jászaiig, és közben sikerült 200 képet lőnöm a telefonommal, hazafele meg törölgettem bőszen az sd kártyám tartalmát mert 500 kép volt már rajta, és a fele minimum felesleges.

tegnap intézkedtem ezt-azt, összefutottam Cézével is, meg Mucival is ügyetintéztünk többhelyen, aztán a Sportkommossal, a Prezissel, Mónival kiegészülve kimentünk a margit szigetre inni. jól beboroztunk, aztán este még beültünk az akácba még egy fröccsre (nem tudom mi ez a mánia, hogy több helyre kell menni este..) minden esetre nagyon mókás nap volt, a Sportkommos főleg vicces. a Prezis volt osztálytársa gimiből, most meg nekünk is sulitársunk, de hát nem túlzottan ismerjük, főleg, mert fele annyit beszél mint a Létrás, ami hát majdnem nulla :D de amikor már eleget ivott, akkor óránként egyszer megszólalt, és akkor mindig mókás dolgokat mondott :D

ma meg voltam állásinterjú szerűn egy moziban, igaz, csak diákmunka, de rámfér a kiegészítés.

Cézét meg vissza akarom kapni, nem most, hanem ha olyanok lennének a körülményeink, de ő meg felvilágosított hogy felejtsem el. szóval a lelkem köszöni szépen jól van, valami mély dolog fenekén.

i do anything for you, i do anything for you...

hát, ez van.

Nincsenek megjegyzések: