vasárnap, május 27

csoparti :D

munkahelyi buláj volt, annak apropóján hogy felmondott a főnök. najó, nyilván nem ünnepeltünk, búcsúztattunk, jól.

fájt a fogam, szóval én csak gondoltam megiszok egy üveg bort aztán hazamegyek 10 körül este. hát aztán megtaláltuk az abszintot, így a fogfájás eltűnt - ha meg visszajött, még mindig volt abszint.

hihetetlen, de születtek normális képek, és megmutatok egyet, ami nagyon izgi:


itt egy logopédus, egy formatervező, egy építész, egy pedagógus, és egy srác aki bányászni szokott próbál koreográfiát elsajátítani. :D ja, meg én. egész jó kép.
na, a fenti történésből én ennyire emlékszem:



:D
ezért jó ám ez a két kép. meg az összes többi mókás, például van ahol Mr. Független csókolózik a Szöszivel, azon baromi jót kacagtam, mert bár akkor épp full sötét volt a teremben, valaki mégis csak jó irányba vakuzott :D

rólam ezeken a táncosokon kívül nincs semmi izgi, vagyis ez még csak 1 ember képeiből van összeállítva, és nagyjából csak a táncokról van fotó. amikor meg nem táncoltam, akkor Gellérttel (akinek ilyen neve van, nem kell blognév.. :DDDDD) másztunk fel a műhely galériára, amit megelőzött negyed órányi lépcső keresés, de nincs. ez egy lépcső nélküli galéria, ahol 3 centi magasan áll a fűrészpor, jó kör volt fel illetve lemászni... :D ezt a különcködést leszámítva semmi izgit nem csináltam. felgyújtottam egy műanyag poharat, kétszer..... a fiúk meg már annyira részegek voltak hogy nem igazán törődtek a problémával (sőt, másodjára más gyújtotta fel a kezemben lévő poharat...) bicikliztünk az épületben szerintem vagy másfél órát váltott turnusokban mert 2 canga volt, de valamiért nagyon jól esett mindenkinek. irányítottam a vezérlőből előadótermi fényt, és a PIROS + NÉZŐTÉR kombinációval remek stroboszkóp hatást lehet elérni :D külön köszi a Kiskutyatekintetűnek, aki segített nyomkodni egészen addig míg a vezérlő ablakából ki nem rángattak minket :D tobzódtunk, fetrengtünk, és idióta sztorikat meséltünk és hallgattunk.
jó volt, és reggelig tartott.

dél körül értem haza tegnap és azóta csak fekszem, és ha tudok, alszom. nagyon fáj a fogam :( és holnap pünkösd hétfő........ és dolgozom is....... csütörtökön meg záróvizsga!

Nincsenek megjegyzések: