kedd, május 1

Adam almái

"Ivan úgy véli, az ördög packázik velük, Adam szerint viszont mindez Isten műve, hiszen a gonosz talán nem is létezik."

tegnap dolgoztam 6ig, és közben egész nap rágódtam. ... sokmindenen, gyakorlatilag, volt olyan része a napnak mikor nagyon jó kedvű voltam, és volt mikor bőgni akartam csak egy sarokban. tavasz van.

egyébként munkatársilag jól telt a nap, az Oldalborda (szegény, ez a legrosszabb blogos név eddig :D) például nagyon szomorkodott, hogy úgy tűnik már csak 2 hónapig leszünk munkatársak, teljesen kikelt magából, hogy elmegyek majd :) jól esett, nem gondoltam volna, hogy ennyire számítok neki. aztán jól kibeszéltük a pasikat, Mr. Függetlentől kezdve, akinek most szurkolunk, hogy hátha összejön neki egy normális lány annak ellenére, hogy segget csinál a szájából. de a barátok azért vannak, hogy szurkoljanak :)

egész nap próbáltam eldönteni, hogy csináljak-e bármit este, mert Muci házibuliban ünnepelte a szülinapját, és ezt tudtam, hogy ki kell hagynom, mert nem hogy ajándékra nem volt pénzem, egy zacskó csipszet se nagyon tudtam volna vinni :/ Így először azt terveztem hogy hazajövök aludni, de az Oldalborda meg később a többiek is rábeszéltek, hogy maradjunk az eredeti tervnél, hogy este Nellinél (akinek még nincs blogneve) projektoros filmvetítés a régi munkatársakkal.

végül az győzött meg, hogy Lola, Nelli meg Pöci bejöttek a projektorért zárás előtt és hát számon lettem persze kérve, hogy miért is gondoltam hogy hazamegyek?

Így végül kétrészletben (autós vásárolós, és villamosozós) csoportbontásban elindultunk Nellihez, én meg közben kifaggattam Lolát (mert ő volt a villamosszekció) hogy milyen volt a veresi medveparkban, ahova szintén tegnap kirándultak.

végül egész szolid társaság gyűlt össze, mert a kirándulók nagy része kifulladt, és felcserélődtek az emberek azokkal akik épp dolgoztak napközben :) Lola, Nelli, Pöci, Hisztis, Liπ, az Oldalbordája, Nelli egyik lakótársa, és egyik barátnője volt a közönség, és egy dán filmet vetítettünk, az Adam almáit. hihetetlenül zseniális és kiszámíthatatlan és borzasztóan vicces film, ilyen apró jelenetekkel, mint hogy az egyik nácit közelről szíven lövik szemből, majd aztán hátulról is, és ezután elfut. :D de összességében nem vígjáték, sőt, mély mondanivalója van és tökéletesen leírja az emberiséget. személy szerint néhol már szégyelltem magam, hogy ennyire passzol rám (is) minden karakter, és hogy ugyanazok a hibáim, aggályaim, stb, mint mindenkinek az univerzumban.

aztán játszottunk Dixit-et, erről itt http://birkafold.blogspot.com/2012/01/dixit-tarsasjatek-velemeny.html

aki meg nem akar olvasni, annak röviden annyit, hogy asszociációs játék, azt kell mondanod, ami eszedbe jut a kártyádról. ilyen gyönyörű és kreatív kártyák vannak, például:


és mivel a szabad asszociációnk gazdag, hiszen kreatív társaság, kreatív munkahely, kreatív munkavégzés és sok gyerek (meg gyerekes lélek) jellemez minket, nagyon jót szórakoztunk. Például, hogy a bal alsó kártyáról Töröcsik Marira, a jobb alsóról meg a maszturbációra asszociáltunk. (előbbit Panka tette meg, utóbbit Hisztis, látszik az eltérés........ :DDDD)

aztán játszottunk még Fejjátékot (amit mi találtunk ki pár hete részegen, na, azóta mindig játszunk egy kört, és hitetlenkedünk, hogy lehettünk ekkora barmok. külön öröm ha jön újonc aki még sose játszotta, mert akkor őt is hamar meggyőzhetjük... :D) meg bashtunk sokat, és végrevégre megint játszottunk Ki vagyok én?-t :D voltam Shrek, Legolas, és Popeye, csupa rám jellemző karakter. bár, mikor Panka volt II. János Pál pápa, Hisztis meg Pán Péter... na, azok sem nevetéssel eltöltött percek voltak, dehogy. :D

végül hajnal 5kor feküdtünk le, mármint akik még egyáltalán ott voltak, Lola, Pöci, Hisztis, meg Kata aki ugye ott lakik Nellivel, szóval... :D

8kor felkeltem, mikor Pöci elindult, aztán már nem nagyon tudtam vissza aludni, amúgy is 9es kelést terveztünk. közben megnéztem a volánbuszom, és 9kor már indulnom kellett, mert a kövi buszom másfél óra múlva ment volna, így leléptem míg mindenki édesen szunyókált még :D

ahj, de jó volt! :)

Nincsenek megjegyzések: