hétfő, április 30

varrni vagy nem varrni II.

már egyszer írtam a témáról (lsd. címkék), de ma valamiért megint úgy keltem fel, hogy úgy érzem szükségem lenne egy tetoválásra.
viszont rengeteg ötletem van, sokmindent közelinek érzek az életemben ehhez. főképp ilyen mondatokban, szövegrészletekben gondolkodom:
what doesn't kill me makes me stronger
you have to stand alone just to make sure you still can
if you're brave to say "good bye", life will reward you with a new "hello"
you have only one life
yesterday just history
you're alone

...

lenne még csomó ötletem. de igazából ott akadt meg a gondolatmenet (például hogy 3 órát aludtam és az ébresztőm előtt görcsösen felébredtem, mert féltem hogy el fogok aludni :D) szóval az a bökkenő, hogy nincs megfelelő testrész vagy felület számomra.

olyan helyre szeretném, amit a későbbiekben a munkahelyemen nem vesznek észre vagy nem jelent gondot, tehát nem látszik. ugyanakkor nem szeretném a hátamra, mert én szeretném látni, sokat, minél többet. igazából a Testrészek-ahova-nem lista elég hosszú, és minden testrészre tudok mondani egy "miért ne" indokot. ahova meg szívesen csinálnám, ott vagy kilátszik az átlag ruha alól, vagy a későbbiekben bekövetkező testi változásaim állják útját a dolognak (pl felkar, has, oldal... bár utóbbi gondolkodóba ejt..)...
szóval lényeg a lényeg, valószínűleg tényleg nem lesz sose tetkóm, mert túl rinyás vagyok :D

ugyanakkor idén nyáron lesz egy új lyuk a fülemben. nagyjából most egy éve hogy Musival tervezzük. és borzasztóan megérdemeljük mind a ketten. :)

1 megjegyzés:

rudi írta...

YOLO? az legalább rövid és kevés ideig fáj:) egyébként miért mindkenképpen idézet? egy kép, egy jel sokkal többet jelenthet. jelentheti ezt az összes idézetet együttvéve. plusz senkinek nem kell tudnia, hogy mit jelent neked:) plusz jobban néz ki mint egy hosszú szöveg:) amit ráadásul könnyen el lehet rontani egy rossz betűtípussal. olyan helyben nem gondolkodtál hogy láb? comb? bár ott is nyúlhat a bőr. esetleg haj alá?:D