hétfő, április 9

az emberszív egy olajos hordó


vasból van, és sokmindent bír :)

tegnap szokásos hajnali zsinnyegtetés után rávettem magam hogy végre hajatmossak :D aztán persze lehetett rohanni, hogy elérjem a buszt.
dolgozóba reggeliztünk, aztán közösségi-dohányoztunk a Humorossal meg a Hisztissel. a reggeli kávém kicsit erősre sikeredett, ezért 1ig pattogtam és énekeltem, hogy napfény járja át a szívem újra... :D aztán 1kor ebédeltem és utána bepunnyadtam eléggé. de végül is gyorsan letelt a meló, bár elég szerencsétlennek éreztem magam... mindenbe elestem, meghúztam a vállam, szétjött a gyűrűm amit reggel ragasztott nekem össze a Veresi, leszakadt a holdséta, majd lejött a csizmám talpa, amivel mehettem megint nyekeregni a műhelybe, hogy a Veresi csinálja meg, biztos örült nekem...

zárás után beültünk a Shakesbe, mert még volt 20 percem elindulni a Corvinhoz. hát ez a 20 perc elég hamar eltelt, aztán rohannom is kellett hogy odaérjek, mert Galambbal találkoztunk. (aki tegnap ragaszkodott hozzá, hogy mindenképp Dezsőként legyen megemlítve a blogomban, pedig az borzasztó!)
a Corvin pláza zárva volt (csak nekünk nem jut eszünkbe húsvét vasárnap este..) így felmentünk a lakására végül. maga a találka tartalmas volt, mindig mindig, mikor évente 1x leülünk. elemeztünk társadalmat, világot, világhálót, és gyakorlatilag mindent. még Cézéről is nyafogtam egy picit neki, pedig aztán az nem vágott témába/szakmába, de végül is Galamb kérdezte :D
megittunk pár pohár bort, aztán 9kor el is indultam, vagyis Galamb kidobott hogy még dolgoznia kell (... amíg ott voltam addig is végig a gépet nyomkodta :D ...) én meg hívtam a Humorost, hogy lenn vannak-e még Shakesbe, mert megígértem hogy ha úgy végzek Galambbal, visszamegyek.

10re vissza is értem nagyjából, még lenn volt a Veresi, Vilma, a Fogszabályzós, Humoros, a Kutyatekintetű, meg a Hisztis, aztán a Veresiék meg a Fogszabályzós is nemsokkal később leléptek, utóbbi szegény már eléggé részeg volt :D
mi meg tovább bashtunk (kockajáték) négyesben, meg vedeltem a csapvizet mert a bortól mindig ég a gyomrom, és már a Shakesbe visszafele menet éreztem hogy nem jó. a többiek azért jobban lerészegedtek nálam :D Humoros is lelépett, mert ment a vonata, én meg nagyjából akkor jöttem rá, hogy nemsokára indulnom kell, de lebeszéltek a dologról.
megtanultam (enyhe túlzással) jaccézni (szintén kockajáték), amivel játszottunk még egy órát legalább, aztán Pisti ránkzárta a Shakest, így elindultunk, majd szétszéledtünk. Hisztis mondta, hogy nyugodtan aludjak nála, és szerencsére 10 perc sétára lakik szóval nem is volt messze. ő azért már be volt csiccsentve, és nagyon mókás volt, hogy én meg nem, sőt fáradt se voltam. amikor felmentünk hozzá még csináltunk kaját, meg visszanéztük a híradót, aztán nagyjából el is aludtam. reggel meg full kipihenten ébredtem, lezuhanyoztam, még megnéztünk egy house részt amin jót aludtunk tovább :D aztán indultunk is, ő a délibe én meg haza.

és most itthon vagyok, és house maraton megy az AXN-en, és csinálgatom a szakdolgozatom, hurrá!

a héten ez a terv: ma-holnap szakdolgozat, 2 beadandó újságírásII-re, 1 beadandó reklámjogra, szerdán gyakorlat, csütörtök-péntek szakdolgozat (remélhetőleg utolsó simítások) péntek este pedig munkahelyi balesetvédelmi előadás, majd erezd el a hajamat munkahelyi party. Csoparty, hihihi. remélem számháborúzunk megint :D

Nincsenek megjegyzések: