péntek, április 6

nyáháháháháá

(ezt a röhögést köszönöm Sanyi a bagolynak, hihetetlen, hogy beleivódott az elmúlt években a tudatomba)

utálok válaszokra várni, legyen ez egy jelzés, vagy tényleges e-mail mondjuk. ezt csak úgy megjegyezném magamnak, hogy évek után visszaolvassam, és röhöghessek, hogy van valami, ami egész életemben sose fog megváltozni. :D

a napom ott kezdődött, hogy hajnal 1ig angoloztam, (előtte azért kiborultam rendesen...) aztán elájulva aludtam el nagyjából. 6kor csörgött az ébresztőm, és sikerült legalább 6.30ig meg se mozdulnom. apropó, le kell cserélnem az ébresztő zeném (Green day - Holiday), mert bár baromira szeretem, reggel ez sem tud feldobni. ötleteket várok! legyen hangos, pörgős, és eszméletlenül életvidám!
úgy terveztem, 6kor rendesen felkelek, hogy legyen időm hajatszárítani, de a soksok szundi miatt sztornózni kellett, épp csak hogy lezuhanyoztam meg összedobáltam a cuccaim...
a 7.30as busszal szerettem volna indulni, de benne volt a pakliban, hogy lekésem, és még a 7.45ös is baromi kényelmes, általában azzal szoktam egyébként menni. nem nagyon figyeltem az időt, de 7.25 körül elindultam, és tökéletesen lekéstem a buszt... hazabattyogtam a fülhallgatómért, mert borzasztó érzés mikor itthon hagyom (ez gyakran fordul elő...) és a kapuban álltam mikor elment mellettem a következő busz, szóval házba berohanás, buszmegállóhoz visszarohanás, és fülhallgatóstul elértem a buszt. általában ezzel a busszal 9re vagyok a nyugatinál, mindig a 4-6oson hallgatom a híreket, ehhez képest most 8.40kor már a csopában voltam. ötletem sincs, hogy akkor tulajdonképp melyik busszal is indultam? O_O

a buszon angoloztam kicsit, meg csopába beérve is, hamár úgy is volt még 1 órám munkakezdésig, reggelit meg nem vittem, ilyen rég volt szerintem, de nem túlzottan hiányzott igazából, bár biztos sokat nyom a latban, hogy a buszon megittam egy fél energiaitalt. az angolt meguntam, meg megjöttek a többiek és olyankor úgy se lehet mit csinálni csak beszélgetni, megkávéztam, cigiztem a napsütésben, átöltöztem, szóval ráérősen kezdődött a munka, nagyon jó volt.
hát még utána a nap :) nem tudom hogy sikerült, de ma csupa-csupa cuki gyerek, srác, MILF és FILF volt az egész épületben :D és rengeteg angol ajkú külföldi!!! imádom az angol gyerekeket, hihetetlen cukik, és előttük merek össze vissza nyekeregni angolul :D bár nyitáskor pár munkatársam borzasztóan felidegesített, összességében nagyon mókás nap volt a sok jófej ember miatt, meg némi idióta munkatárs kapcsán.
az elmúlt 1.5 évet megúsztam a munkahelyi pletykák kereszttüzén kívül (vagyis hogy rólam sose beszélt senki, mert minek, vagy nem tudom, egyszerűen nem) most meg hirtelenjében mindenki Maestro idióta pletykáján pattog, és már nem csak ő kérdi naponta háromszor, hogy sikerült-e már összekukáznom valakit magamnak. nem értem, egyáltalán honnan veszik, hogy nekem erre lenne igényem, hiszen mikor megismertek épp akkor költöztünk össze Cézével, és egészen eddig én voltam a megrendíthetetlen kapcsolatban élő lány. na mindegy, ezen borzasztóan jókat tudok mulatni, mert Maestro valami eszméletlen bugyuta arccal tudja kérdezni, és még mindig nem unja :D én azért már néha kicsit mégis :D
hihetetlen, hogy mennyire tavasz van! ki akarom élvezni, a napot, a szelet, az esőt, a barátokat, a sok sört, a bulikat, koncerteket... miért nem ilyen egyszerű az élet?

este úgy volt, beülünk egy órára Shakesbeerbe, aztán megyek Cézéékkel pókerezni, de több ízben sztornózva lett az ügy, mert az angolt nem teljesen sikerült befejeznem, így erőt vettem magamon, és szép sorban nemet mondtam mindenkinek mindenre, plusz Pöcök elvitte magával színházba Bulcsút meg Kornélt is, így igazából a Shakesbeerbe se lett volna kivel menni, pedig kellett volna az az egy óra, amíg nem kell elindulnom a pókeres megmozdulásra...

szóval fogtam magam, hazajöttem, televacsiztam magam isteni marhahúslevessel (apu még mindig nem eszik szárnyast), és legszívesebben most lefeküdnék aludni, mert most tényleg jól érzem magam, jó napom volt, de még vár rám némi angol... nem gond, legalább a jólvégzett (najó, elvégzett) munka örömével alszom el. majd egyszer csak :D

Nincsenek megjegyzések: