kedd, április 24

Igen!

A virtuális valóság még mindig borzasztóan mókás.
Épp befejezem az utolsó simításokat a szakdolgozat védésemhez szükséges prezentáción, miközben a Hülyeidióta nyaggat, hogy üvöltsek vele és motiváljam hogy tanuljon valami vállalkozási-matek akármit. Sosem voltam jó motiváló, ezért annyit kapott, CSINÁLD! aztán még hisztizett, hogy valami pozitív cél kell, de persze annyira futotta, hogy csináld, mert aztán jó lesz.

A Létrás srác meg kitalálta, hogy most azonnal holnap sörözzünk, majd nem igazán figyeltem mert a prezentációba meredtem, bepötyögött egy 6 soros monológot, és nem is értettem, miről ír. Aztán rájöttem, hogy ilyenkor a lehető legjobb válasz (bármilyen kérdésre, vagy kérdés nélkül is!) az, hogy Igen!

probléma megoldva.
a védésem meg kurvajó!

Nincsenek megjegyzések: