csütörtök, április 5

anno április 5.

2012. április 5 - 11 múlt, délelőtt, és nyekergek. a pénz és az időhiány miatt, és a sulis kötelességek miatt. el vagyok magányosodva, de arra sincs időm, hogy ezen változtassak. ma bemegyünk Vilcsivel egy iskolaszövetkezetbe hátha összejön egy mozis meló, aztán 5re megyek Anetthez, hogy odaadjon két könyvet a szakdolgozatomhoz, amit már olyan sokáig vettem ki a suli könyvtárból, hogy nem szívesen adják már oda nekem, neki viszont megvan. :D

2011. álprilis 5 - azon kattogtam, vajon honnan ered a nyámnyila szó, borzasztóan érdekelt (és még mindig!). aznap végre igazi tavaszi idő volt, vékony pulcsis napszemüveges, én meg mászkáltam a városban, diákszövetkezethez, nagynénémék cukrászdájába, meg suliban voltam. már nagyon vártam hogy beinduljon a tavasz, ki lehessen ülni bárhova. (ez most sincs másképp, csak idén már a mínusz 10 sem okozott gondot a Normafánál a kiülésben :D)

2010. április 5 - épp tavaszi szünetem volt, és a nyelvvizsgámra kellett volna tanulnom (hihi, pont mint most...) és a tavaszi szünet legnagyobb történése az volt, hogy 4 nap alatt kétszer is elmentem futni. na, ha jól rémlik, ma két éve hogy életemben utoljára futottam. meg Cézé is kijött Veresre, nagyon jó volt minden, sokat lelkiztünk, és emlékszem, hogy próbáltam bizonygatni, hogy bármit elmondhat, még akkor is, ha nem tudok benne segíteni... (érdekes, ez sem változott.) Továbbá Varró Dani Randi című versén kattogtam sokat, meg a mibenlétben, meg a kapcsolatunk mibenlétében. Mondanom se kell, ez is borzasztóan aktuális, bár nem csak Cézével kapcsolatban, hanem az egész mindenséggel.

2009 április 5 - hát ez nagyon érdekes időszak volt... először is, egy kis vicc, honnan tudjuk, hogy 2009-ben élünk? http://www.hotdog.hu/blog/minime_blogja/honnan-tudod-hogy-2009-ben-elsz
na és akkor a többi bejegyzést összegezve... kicsit össze voltam zavarodva. akkor jöttem haza tavaszi táborból, és mentünk a (mostmár) PediGes Anna szülinapjára, ahol egész este a Kispál Csillag vagy fecskéjét énekeltük. ebben az volt a zavarbaejtő, hogy előtte, tavaszi táborban Cézével is ezt énekeltük egy éjszakán keresztül, ami meg azért zavarbaejtő, mert előtte évekig Trubival volt a közös számunk. A buli után DAninál aludtam, aztán több napot is ott voltam náluk, emlékszem borzasztóan idegesített akkoriban, hogy heti 3-4-5 órát töltünk csak együtt. meg is lett az eredménye, mondjuk. Közben Gaspinak írtam részegen egy sms-t, hogy hogy is képzeli, amit csinál, jól lebasztam aztán pedig kiakadtam, hogy miért nem ír vissza. ha jól rémlik ez az sms indított egy lavinát ami azt eredményezte hogy 1 hét múlva találkoztunk és borzasztóan bőgtem DAni nyakán napokig. további velencéről hazahozott dalokat énekelgettem megállás nélkül, például a Republic - ha itt lennél velemet, és mostmár legalább szemrebbenés nélkül le tudom írni, hogy Cézé miatt volt... ja, és persze aznap írtam meg a tavaszi tábor beszámolóját cenzúrázva, persze az benne volt, hogy Cézével összevesztem, de nem volt publikus, miért.

2008. április 5 - előző nap ünnepeltük mindannyiunk szülinapját (nekem és Ádámnak 17., Sztinek 18, és SZTI NEM JÖTT EL :DDDDD), Ádámmal, Anettel, Cucuval, Szandival, meg DAnival meg Beával, a Diófában. jól sikerült berúgni, az biztos, erre emlékszem :D
aztán másnap mentünk a PediGgel koncertezni Egerbe, hajnalba keltünk, hamar odaértünk, elfoglaltuk a szállást és a zenekar összes tagja ki volt akadva, hogy juuuuujjjj most velem kell egy szobában aludniuk, DAni meg megparancsolta hogy mindenki felöltözve alszik és ne merészeljen rám nézni :D én meg csak vonogattam a vállam, hogy mindegy. :D egész nap Egerben bóklásztunk, sikerült délután már jól berúgni, az esti koncert egy gördeszkás klubban volt (vagymi, tudjátok, ilyen pálya), Egrix klub, és nagyon jól sikerült, sokkal több pénzt kaptak mint amit előre megbeszéltek, és a szervezőnek is nagyon tetszett. Volt még Dirty Slippers koncert is, hát azokat a srácokat se fogom soha elfelejteni :D borzasztó amit csinálnak, de az énekes srác apja nagyon befolyásos zenészember... azóta már eléggé befutottak, bár azt hiszem más névvel.

2007. április 5 - hm. Gyerekházban voltam, meg átmentem DAnihoz fél órára aztán mennem is kellett haza.. már akkor is mindig én futottam a dolgok után, ehh :S meg írtam egy dalszöveget a PediGnek, amit sose adtam oda, de azért a blogomba kitettem és mindenkinek nagyon tetszett. meg Zulát idéztem, és ez szintén aktuális most is: "majdnemnégyzet téglalapomat konkáv sokszögre cserélném. tudjátok az az, amelyikben el lehet bújni. bár szerintem az érzéseim annyira leszarják a matekot" nem tudom, él-e még a blogja, de itt a link: www.blogok.hotdog.hu/ZULandR másnap meg DAninál voltam, unatkoztam ezért blogoltam, ő meg gitározott.

2006. április 5 - huh, akkoriban borzasztó passzban voltam, és nem nagyon írtam érthetően blogot... szerelmi bánatom volt, ez lejön az idézetekből, csak épp arra nem emlékszem, ki miatt. meg akkoriban szüneteltettem is a blogot, meg gyászoltam Patrikot. (ez mág mindig borzasztó... 9 éves volt, 9!) :(
aggódtam, hogy nem megy a matek, ez később be is igazolódott.
Aha, most rájöttem, Sajttal szakítottunk ezelőtti héten, és miatta voltam nagyon magamba borulva. hú, de rég volt... Az akkori humorom pedig tökéletesen jellemzi ez a mondat: Rosszabbul Chuck Norris, mint négy éve. ez még mindig vicces :D

Nincsenek megjegyzések: