péntek, április 6

álnevek

ezentúl okosabban iszom kávét. pörgök, nem tudok aludni, nem tudom csinálni a dolgom, mert pattogok, röhögök, szórakozok mindenen, és boldogítok két embert a világhálón mindezzel :D

ja, és ezentúl csak és kizárólag álneveket fogok használni a blogomban, mert túl sok olyan ember vesz körül, akik hobbiból rákeresnek a nevükre, becenevükre, vagy bármire velük kapcsolatban a google-ban. Korci, ezúton is, tudod hogy nagyon szeretlek ;) de ezt majd kifejtem bővebben, ne haragudj, oké? :D

szóval, neki kell állni álneveket kitalálni :D ebben egyébként nagyon profi vagyok (lásd, viharok. :D) csak attól féltem mindig, hogy évekkel később nem fogom tudni, ki is a Kölyök, meg a Vihar, meg a Hülyegyerek, meg a SZKADA (najó, az mindig megmarad :D), meg a Manó, satöbbi.

de úgy tűnik, ezentúl a blogom szereplői a Humorherold, Csillag, a Kisfiús, a Hülyegyerek, Muci, és így tovább. na, szerintem már holnapra nem fogom tudni, ki kicsoda... :D bár Csillagot amúgy is Csillagnak hívom, ez maradandó, meg Muci is évek óta az... na mindegy, ezen még dolgozunk, mert ez már nem járja, hogy boldog boldogtalan idetalál aztán számonkér. :D

oké, tényleg nem iszom egy jó ideig kávét. most gondoltam, egy korábbi párbeszédhez utólag hozzáírom noszogatásképp a Hisztisnek, hogy "na, hétfőn úgy is hétfő lesz!"
és ami mindent elmond, hogy baromira viccesnek ítéltem én most ezt.

Nincsenek megjegyzések: