szombat, április 28

Félig telt poharak az asztalon, ha úgy tartja kedvem néha beleiszom...

Huh.
Tegnap délután átmentem Mushoz, mert már nagyon nagyon rég nem láttuk egymást (az én hibámból, ahj :() aztán meg is lett jól a hatása. Feltöltődött a lelkem elég jól. Ott volt Letti is, akinek köszönhetően megint az lett az "átmegyek beszélgetni" délutánból, hogy legalább egy órát bőgtem. A csajok édesek, mindig hagyják :) Aztán utána persze ezerszer jobban lettem, jót tett a beszélgetés az biztos :) <3

Aztán 7re ment Mus meg Cucu lakást nézni (mostmár tényleg alig választja el őket valami az összeköltözéstől, olyan izgalmas! több, mint 1 éve folyamatosan tervezgetnek, gyűjtik a pénzt és az apróbb holmikat, és mindjárt beteljesül :P) én meg mentem volna haza, mert senki sem akart velem sörözni. Na jó, elsődlegesen Cézé nem akart, aztán a Létrás mondta, hogy szívesen de sokáig dolgozik... így végül hazamentem volna, ha a volánbusz nem lett volna annyira tele már a végállomáson, hogy állóhely sem maradt...
Én meg nem szeretek várni, így Mus és Cucu után eredtem, mert mentek a lakásnézés után a Szent István parkba a srácokkal sörözni. Ugyan én nem söröztem, mert nem terveztem sokáig maradni, jó volt. Bár a többiek (Cucu zenekara, a Legjobbhaver, meg egyikük barátnője) 1 órát késtek, szóval alig láttam belőlük valamit, mert közben beszerveződött estére nekem mégis csak egy sör.

Cézé 3 barátjával találkoztam, és elvittek a már régóta hírhedt cseh sörözőbe (Ferdinánd monarchia sörház), hát megértem, hogy miért járnak oda. Csak megkóstoltam egyikük búzasörét, és FUJJJJJ :D a srácok istenítették, hogy VAN ÍZE! én meg csak annyit tudtam véleményezni a dologból, hogy olyan íze van mintha egy egész búzatáblát égettek volna fel a sör kedvéért, füstölt íze volt, blöeh.
Viszont mivel nem értek a sörökhöz (azon kívül, hogy van világos, barna meg búza) a srácok rendeltek nekem. 24%-os barna sör, valami hihetetlenül finom! ÉDES, lágy, nyammmi. Mondjuk mikor már kellően hatott az a 24%, akkor azon gondolkoztam, hogy olcsó szar kóla íze van (a karamell miatt, ugye) :D de összességében életemben nem ittam még ilyen finomat!
Az este fele aggódósan telt, a másik felében meg általában hihetetlenül sokat röhögtem, mert ezek a srácok (Hód, MrBean, és Attila) baromi nagy idióták. Közben Cézével beszéltem online, hogy ő meg a könyvtárklubban kötött ki annak ellenére hogy nem akart sehova se menni ma (és a Hódék fél órát panaszkodtak, hogy igazából ők ma Cézével akartak inni... eh, be kellett velem érniük...) szóval mindenképp érdekes este volt.
Meg rövid, mert 9 után jóval értem oda, és 10.40kor el is indultam rohanva az utolsó volánbuszomhoz. Ilyen simán rég értem el, a villamos is pont jött, a metró is pont jött, így sikerült. Egyébként ha bármelyikre 3 percet kell várnom, akkor már kétséges lett volna.

Gyakorlatilag hazateleportáltam, Pesttől Veresig aludtam a buszon.
Jó ez a 24%-os sör, aztamindenit. Az biztos, hogy ilyet fogok még inni, és az is biztos hogy tökéletesen fedezi az én "már részeg vagyok, de nem vagyok szarul, és tudok mindent a külvilágról" adagomat, amit valljuk be jó dolog, hogy ilyen egyszerűen meg tudok ítélni. Azóta is csodálkozom, hogy de hát egyetlen egy sört ittam... :D

Éjfél után már aludtam, aztán felkeltem 5kor, majd végül 8kor. úgy néz ki, tényleg sikerült berúgnom egy sörtől :D

_____________________________________________________
egyébként meg zene:

Szólj rám ha egyszer véletlen összefutnánk egy másik életben...

Nincsenek megjegyzések: