csütörtök, április 19

barátkozós

amennyire utálok ismerkedni, annyira imádom a már meglévő barátaimmal tengetni az időmet.

tegnap előtt(+előtt?) átmentem este Csillaghoz sztondulni, sikerült is, jól eldumáltunk mindenről, már ránk fért mert rég beszéltünk rendesen, mondjuk úgy hogy nem munka közben :) és mostmár le is lehet ülni a nappaliban, hogy nem fetreng ott a lakótársa. elég sokáig fenn voltunk, viszont másnap hajnalban kellett kelni, mert ment a Szeplőssel meg a Fütyörészővel Tatára dolgozni, szóval jóval 6 előtt már keltünk és 6 körül indultunk is. Hazajöttem, aztán 1 óra múlva vissza suliba.
Beköttettem és leadtam a szakdolgozatom, hatalmas megkönnyebbülés :)

tegnap pedig az MTVA-ban voltunk szakmai látogatáson (M1, M2, Duna tévé, Magyar rádiók) és elég izgi volt, azt leszámítva hogy a világvégére kell menni és még onnan is fél óra séta. de többek között láthattuk a jelmez és kelléktárban az eredeti Süsüt. Mint megtudtuk, ő már a második, mert az első anno felgyújtotta magát. és utána érdeklődtem a legendának, miszerint Joshi Barat volt egykor Süsü farkának a mozgatója (három ember mozgatta egyszerre) és kiderült, hogy ez bizony egy igaz urban legenda, ritka az ilyen.
Azt is megtudtuk, hogy a Tévé Maci csupán egy arasznyi magas. és hogy a tévé dolgozói szerint is bénák az új macik.
próbálkoztunk stúdió felvétellel is, mindent kipróbálhattunk a vágástól a műsorvezetésig, így híradóztunk súgógéppel meg interjúval meg minden, meg játszhattunk a blue box teknikával időjárásjelentőset :D utóbbival zseniálisan mókás látványt lehet elérni, például mikor a fejed láthatatlan, és a háttérben épp egy cápa harap feléd. ez a láthatatlanná tévő köpeny jó cucc, bár Anikón amúgy is kék felső volt így ő gyárilag is átlátszott a magyarország térkép előtt :D
11kor végeztünk, 14.20tól volt óránk. még ott csámpáztunk legalább fél órát a környéken, aztán 12.40re pont odaértem Cézé munkahelyéhez, mert nyomtatott nekem angol feladatokat, én meg vittem neki ebédet. megebédeltünk, jól elbeszélgettünk, barátkozunk.
aztán 1 után odaértem Akácfába, ahova addig beültek a szaktársaim inni, és úgy terveztem, odaérek összeszedem őket és indulunk is Újságírás I-re. hát, nem sikerült, mert mire odaértem már kikértek nekem 3 dl muskotályt, és gondolták amíg meg nem iszom addig ők tovább tudnak részegedni.
így sikerült 1 órás késéssel beérnünk a suliba, úgy, hogy 2 lány már a világát sem nagyon tudta. hát de így jár az aki éhgyomorra ouzzot iszik fröccsel.
viszont, nem találtuk a termet ahol óránk lett volna, mert ami az órarendben szerepelt két lehetőség, abból egyik sem stimmelt, így az Újságírás I kimaradt az életünkből, bár úgy tűnik a bácsi majd megajánl mindenkinek valami jegyet, mert ötlete sincs hogy kellene számonkérni (nem véletlenül újságíró 30 éve a tanári pálya helyett).

még volt egy infónk, amit végigszenvedtünk, de csak sikerült összeszedni egy gyors négyest Acessből (amit egyébként önállóan megnyitni sem tudok gyakorlatilag...)
aztán találkoztam a Legjobbhaverral 5kor :)
Bementünk az Auchanba, vett két sört, meg vacsihoz valót, aztán átértünk hozzá és nekiálltunk lasagnet sütni, addig én kerestem valami nézhető filmet. végül azt nem találtam, de vacsi után megnéztük a hétfői Dumaszínházas Roast-ot, amin sírva röhögtünk, aztán még stand up  videókat néztünk a neten. megittuk azt az 1-1 sört, meg még volt kb 2 deci vodkája, amit elfogyasztottunk némi szénsavas szőlőlével, el is felejtettem, hogy a vodkának ennyire nincs íze O_O
későn feküdtünk le, és megint korán kellett kelni, mert a Legjobbhaver ment gyakorlatra, 7re a keletibe, szóval fél6kor már javában fogatmostam. apropó sikerült is nálahagynom az egyik fogkefém :(
8ra már itthon is voltam bőven, aztán ledőltem aludni délig, most pedig angoloznom kéne, amire bemelegítek némi angol Chuckkal, juj, már hetek óta nem néztem egy részt se :( mondjuk, már csak 1 évadnyi van letöltve nekem :( be kell osztani.

jha, és az ismerkedés, amiről írni akartam.
most jött rengeteg új munkatársam, és (akiről már írtam, a Hülyeidióta) úgy tűnik, unalmában minden áron velem szeretne emailezgetni. nem tudom mi a szándéka, de ellenkező nemű, és viccesnek gondolja magát. igazából, nem feltétlen akar tőlem valamit, de ezt jobban elhiszem mondjuk a Legjobbhavernak vagy Csillagnak akiket ismerek évek óta, mint egy vadidegennek. persze, lehet csak meg akar ismerni, de utálok ismerkedni, és nem is különösebben érdekel.

Nincsenek megjegyzések: