péntek, április 13

szakdolgozás part two

péntek, reggel negyed 7, az idő tiszta, ma valószínűleg napsütés várható.

a szakdolgozatom kész.
néhány apróságot eltekintve, például nem tisztázott, hogy a 3 közül az iskolának melyik címét kell a fedlapra írni, hogy a konzulensemnek mi a titulusa (egyszer viccelődött, hogy neki olyan nincs, de ha rá kell írni? O_O)
továbbá hogy hogyan tudom megoldani azt, hogy csak a 3. laptól kezdje el az oldalszámozást
és a legnagyobb apróság az, hogy még nem tudom, minek nevezzem, nincs címe.

viszont előbb elküldtem Nyuszinéninek, szóval innentől minden rajta múlik, és most rettegek.
ja igen, a kurva diagramok basznák háromszor keresztbe a plébánus hátán egymást.
ez borzasztóan kikívánkozott belőlem, elnézést, de órák óta nincs kihez szólni...
szóval az 5 darab mellékletemet sikerült segítséggel is egy olyan másfél óra alatt betennem a szakdolgozatomba. nem voltam ideges, szerintem leszedáltam magam, de komolyan.

zombiállapot.

most néztem utána, hogy 2 óra múlva el kell indulnom médiajog előadásra, amire még meg kell írnom egy beadandót (meg valakivel, valahol ki kell nyomtattatni...) de igazából ha egy picit fittebb lennék - értem ezalatt hogy nem a tegnapi sminkemben, ruhámban ülnék az ágyban 12 órája folyamatosan - akkor bemennék a következő busszal, mert még beérnék Pánczél előadására, ami nyilván kínos, de nem vagyok benne biztos, hogy tudom, mit tart. ha minden igaz, Tömegkommunikációt ? o_O
de szerintem ő is jól jár ha nem megyek, mert egyrészt egy volánbuszon mennénk, ami még mindig kínos mert 10ből 7 alkalommal nem ismer fel, aztán az előadásán meg kiszúrná, hogy ott alszom az orra előtt.

Horváth jó fej, most azt tervezem, hogy bemegyek az előadás kezdetére, leadom a beadandót, és megvallok mindent az elmúlt 48 órámról, majd még kicsit szépen nézek rá, és közlöm hogy nincs sok értelme benn ülnöm 180 percet, annak ellenére hogy a legjobb fej és legviccesebb tanár.

na, médiajogra fel! hogy kell paragrafus jelet írni a klaviatúrán?
persze, csak viccelek... bár nem tudom, hogy kell, de tudok kopizni a netről. hurrá!

Nincsenek megjegyzések: