vasárnap, április 22

cím nélkül :)

Borzasztóan elaludtam (igen, két egymást követő nap -__- hihetetlen...) a busz indulása előtt 10 perccel keltem, de így legalább nem késtem el :)
külön mókás, hogy úgy sikerült beérni dolgozni, hogy még csak egy ember volt benn, Hisztis, aki szintén elaludt reggel. :DDD ő egyébként a szokásosnál fél órával korábban ért be, szóval neki is jót tesz, ha elalszik :D
együtt reggeliztünk, ami külön jó volt, mert általában vagy egyedül reggelizem, vagy sokan egyszerre, de azzal meg az a baj hogy mindenki másról beszél és közben 1-2 ember táblagépezik vagy újságot olvas, nem férsz oda a kávéhoz, satöbbisatöbbi, szóval ez most nagyon nyugis volt, jó volt :)

soksok kávét benyomtam, jhaj... ma 3 nagy sétálóbögrényit... de meg is lett a hatása, rég élveztem ennyire a munkát meg a gyerkőcöket :)))) bár néha már annyira pörögtem, hogy kedvem támadt futni a parkban, meg ilyen ökörségek :D

jhaj, a gyerekek is nagyon cukik voltak, meg a nagyszülők sőt kivételesen az apukák is nagyon jó fejek voltak, én meg nagyon aktív voltam szóval ez jó kombó mindig, élveztem a napot :)))) aztán beültünk (Fogszabályzós, Hisztis, meg a Hülyeidióta) Shakesbe, jesszus még 6 nap kell hogy visszaszerezzem a mayorságom, ha így marad a sörözős átlagom, ez sose következik be :D ittam 3 deci fröccsöt amitől kicsit azért bepunnyadtam, bár nem is terveztem tovább maradni. igazából nem is bepunnyadtam, csak már ottlenni nem volt kedvem, felhívtam Cézét hogy fussunk össze de ő még 8ig dolgozott, csak akkor tudott visszahívni, úgyhogy maradtam még 1 órát beszélgetni, közben Hisztis elment és jött helyette a Jófejű.
aztán 8 után nemsokkal elindultam, és még a villamosmegállóba utolért a Hülyeidióta, mert úgy néz ki amint eljöttem ők is feloszlatták az alkoholmentes társalgást :D a Hülyeidióta egyébként nem is annyira hülye, minden esetre idióta, az biztos, de mókás, és arra lakik amerre én hazajárok a buszhoz, szóval legalább nem jöttem egyedül. Sőt, a villamoson jutott eszembe, hogy hétvége van, tehát amihez sietek 9.15ös busz az igazából 9.30kor indul csak, a Hülyeidióta meg kajálni akart, így leszálltunk a Jászain és lesétáltunk a Nyugatiig, ráadásul ahol kajálni akart az nem is volt nyitva...
úgy néz ki most ilyen korán érkezős időszakomat élem, mert 8.40kor már a volánbusznál voltam, viszont Hülyeidióta felajánlotta, hogy megvárja velem a buszt, csak kerítsünk neki kaját, így beültünk a börgerbe, és olyan elmés kérdéseket tárgyaltunk meg, mint például ki mit szokott ebédelni a melóban :D

és most itthon vagyok, és igyekszem holnap nem késve kelni -___-"""
csak muszáj volt még blogolni, mert jó nap volt, és az ilyet mindig meg kell örökíteni :))))

jhaj, és nagyon be vagyok zsongva a leendő egyedi hímzett tornacipőm miatt!!! jhaj!!!

Nincsenek megjegyzések: