hétfő, április 9

csopacsopi

szerintem az elmúlt évben az egyik legnagyobb ötletem az volt, hogy létrehoztam egy csoportot facebookon a munkatársaknak. most 52-en vagyunk benne (ebben nincsenek benne a műhelyesek, a vezetőség, és akik már nem dolgoznak velünk) szóval csak a demonstrátorok, mert elsődlegesen az volt a cél a csoporttal, hogy megkönnyítsük a napcseréket a beosztás kapcsán, így felesleges lett volna bevonni a műhelyeseket meg a régieket.
szóval ez az 52 még így sem teljes, hozzájön még 10 műhelyes, meg legalább 15-20 már nem aktív jómunkásember, és ezen számok összege a mi kis csapatunk.

szeretem a csoportot, mert olyan ez, mintha mindig mindannyian egy hatalmas asztalnál ülnénk, mesélnénk, beszélgetnénk, viccelődnénk, mutogatnánk egymásnak az idióta zenéket, és közben nem kell arra figyelni, hogy sokan vagyunk, és nem halljuk amit a másik esetleg pont nekünk mondana.

megkönnyítette az életet, az biztos, és bár ezelőtt is nagyon közel álltak egymáshoz az emberek, most méginkább szerintem. elmosódtak a határvonalak régiek és újak között, megszűntek a klikkesedések... 2010ben mikor odakerültem, ez volt a legnagyobb problémám, hogy jóba voltam mondjuk 5 emberrel, de 5 különböző körből... az egyik kör futni járt, a másik kirándulni, a harmadik inni, és így tovább.. mostanra szerintem ezek a vonalak nagyon elhalványultak, ami tök jó :)

most be is vagyok zsongva a pénteki parti miatt (najó igazából 6kor balesetvédelmi tájékoztatónk lesz, de aztán miénk az épület 11ig) szóval parti lesz, rengetegen leszünk, olyan lesz mint a karácsonyi bulink, csak most sokkal több időnk lesz :P számháborúzni akarok, meg idióta zenékre inni és táncolni a kiállítótérben, juhéjjj!
jajj, és persze nem mellékes, hogy Humoros 27. szülinapját is jól meg kell ünnepelni, ej, meg a Hercegnő is ezen a héten ünnepli :)
jó lesz, csak addig kell kibírni!

Nincsenek megjegyzések: