csütörtök, április 26

találkozásom a fogorvossal

Már az is csodaszámba megy, hogy egyáltalán láttam az orvost.
Másfél hónapja begyulladt a fogam, de csak időpontot kaptam meg antibiotikumot, amit végigszedtem, baromi beteg lettem tőle, aztán elmúlt minden.
Egy hónappal ezelőtt elmentem hozzá, megállapította hogy gyakorlatilag nincs semmi probléma, majd másnap az egész tömés kiesett a gyökérkezelt és széttört fogamból... -_-
Még aznap visszamentem, de hát ők kurvára elfoglaltak, adnak időpontot, menjek vissza 2 hét múlva (mert 1 hétig szabadságon lesznek).
Visszamentem két hét múlva, amikor az orvos közölte, hogy az asszisztense (aki egy bunkó paraszt...) kórházban van, ezért nincs rendelés, menjek vissza egy héttel később (ez volt a 3. hét...)
Akkor már az ajtón az fogadott, hogy egész héten nem rendelnek.......
Eltelt még pluszba 1 hét amíg a szakdolgozatom intéztem, időm se lett volna fogorvosra, inkább szenvedtem.
Múlthéten 4 napon át borzasztóan fájt több fogam is, aztán kiütéses lett a ínyem... így mostmár úgy voltam vele, ha törik, ha szakad, én bizony bejutok az orvoshoz ma.

Délig van rendelés, én odaállítottam 10.30-kor.
A váró üres volt, és az orvosnál sem volt benn senki, így végül is 5 perc alatt sikerült kinyitniuk az ajtót.
Az asszisztens felépült, és ugyanolyan flegma mint volt. Meglátott, és vigyorogva -köszönés nélkül- mondta, hogy ááá, máris hozza a naptárat és ad időpontot.
Meg se kérdezte mi a  bajom, és a váró ismétlem, ÜRES volt.
Na már itt elkezdte felbaszni az agyam, úgyhogy rázúdítottam egy HÁROM HÉTTEL EZELŐTTRE MÁR VOLT IDŐPONTOM, NEM ÁRTANA HA VÉGRE ELLÁTNA VALAKI! monológot, mire annyit mondott, hogy valóban nem volt rendelés, mert kórházban volt most viszont ad akkor időpontot. Erre már gyakorlatilag kétségbeesve üvöltöttem, hogy akkor ne időpontot adjon hanem egy másik lehetőséget ajánljon ahol esetleg el is látnának.
Na, és csak itt kérdezte meg, hogy egyébként mi a bajom. (utálom ezt a kérdést. mi vagyok én, fogorvos?!)
Minden esetre kifejtettem hogy van probléma bőven, a kurvaanyádat-lássatok-el-mert-baromira-üres-a-váró-és-még-másfél-órán-át-rendelés-van, SZÓVAL?!
duzzogott, hogy hát akkor megnézi a doktornő de biztos csak gyógyszert fog rá adni.
(Hát és ha arra van szükségem?! ... szülészeten se mondják, hogy CSAK meg fog születni a baba hamarosan -__-")

Aztán becsukta az ajtót, nyilván kipanaszkodta magát az egyébként tündibündi doktornőmnek, mert utána már ő sem mosolygott rám úgy ahogy szokott.
Minden esetre bejutottam a dokihoz, lekezelte az ínyem (végül is már 1 órája borzasztóan fáj...) hazaküldött egy recepttel amit még nem tudom, kiváltok-e, mert egyrészt drága, másrészt meg egyszerre kell (!) négy gyógyszert bevennem, lórugás, nem biztos hogy bele akarok halni abba, hogy gyógyulok :D
Ja, meg kaptam időpontot máj. 8-ra, amikor megpróbálja kihúzni azt a fogamat, amire én 1 éve könyörgök, hogy húzza ki, minden bajnak az az okozója, és csak idén már legalább 10x voltam fogorvosnál.
mondta a néni, megpróbálja kihúzni, aztán meglátjuk, kell-e szájsebészet.
nem akartam mondani, hogy én már most tudom, hogy kelleni fog, mert az teljesen biztos, hogy ezt nem tudja kihúzni.

de, legalább legközelebb úgy megyek oda, hogy van időpontom!

Nincsenek megjegyzések: