vasárnap, április 1

szülinapi hét, gondolatfoszlányokkal

először is, az új elsöprő szerelmem a Fran Palermo. nagyjából két hete hallottam először róluk, és azóta megállás nélkül ezt dúdoltam, főleg a buszon ülve (akkor is, ha mást hallgattam közben! ez már beteges!) viszont nem hallottam ezt a számot az első eset óta. és ma már nem bírtam tovább dúdolni, utána jártam.
hallgassátok, szerintem illeni fog ehhez a poszthoz.


A szülinapom előtti nap nem sokat aludtam, nem is igazán tudom indokolni... de nem tudtam elaludni.. reggel persze 1 órás (!) késéssel keltem, és 10 percem volt, hogy elérjem a volánbuszt. persze zseni vagyok, sikerült, csak hát kicsit igényesebben szerettem volna kinézni a 21. szülinapomon...
a munka többnyire jól telt, csak borzasztóan fáradt voltam, és tompa... aztán dolgoztak az ügyön, hogy jobb kedvem legyen, és sikerült is felvidítani a többieknek.
zárás előtt már nagyon be voltam zsongva :D akkor hívott Sanyi is rögtön, hogy nemsoká odaér, szóval sietősre vettük az öltözőben a dolgokat (ami azért mókás, mert átlag negyed óra, 20 perc ha csoportosan indulunk el bárhova...) Vilcsi meg Móni pedig már a Csopa előtt vártak :)
beültünk a Shakesbeerbe, és hirtelen borzasztóan sokan lettek. mire Sanyi megjött, már nehézkes volt megoldani, hogy le tudjon ülni. volt rengeteg meglepetés emberke, bár rámszervezett a főnök egy megbeszélést amire elvileg 4en voltak hivatalosak, de most akkor honnan tudni, ki jött miattam? :D mindegy, mindenki kedves volt, az is akivel egész este egy mondatot sem tudtam beszélni. ez mondjuk eléggé zavart, főleg, mert lett volna mondanivalóm bőven, meg tudom, hogy volt aki csak ezért jött, de elkerültük egymást. a helyhiány miatt fogyatkoztunk is, mert kényelmetlen volt, de később is csatlakoztak többen, szóval nagyjából tartva lett az átlag.
Cézé is lejött, nagyon meglepett, mert nem mondta, hogy tervez jönni, csak egyszerűen tudta hogy ott leszünk, nagyon jól esett hogy megjelent, bármiféle rózsaszín köd nélkül. egyszerűen csak egy nagyon kedves gesztus volt tőle, hát még hogy ajándékot is hozott.. sose gondoltam volna. sajnos nem maradt sokáig, nem is igazán értettem, hogy miért, elég hirtelen lépett le.
nagyon nagyon örültem mindenkinek, mindenki kedves volt, és rengetegen leptek meg azzal, hogy egyáltalán jöttek! az egyik ilyen nagy döbbenés Jakesz volt, akivel mindig jól elökörködünk, meg ötleteltünk közösen az eljegyzésére stb., de nem feltételeztem, hogy megjelenik :) plusz Máté is megjelent csak úgy, azt se tudom, honnan tudta, hogy szülinapom van és hogy épp ünneplem, ez furcsa.
a beszélgetések hiánya zavart csak, de azt meg majd szép lassan pótlom. addig meg magamra vessek, meg rághatom a tapétát, szőhetem az elméleteket, mert például az egyik munkatársam 1 hete nem áll velem szóba, úgy, hogy amikor utoljára beszéltünk még tök normális volt. azóta 2x találkoztunk, de semmi kommunikáció kvázi. azóta próbálom megkérdezni tőle, hogy most ezt így miért? csak még nem jutottam el odáig... na, majd jövőhéten dolgozunk együtt, nem ússza meg...

Szülcsim után (egy Vilcsis keveredés miatt) Titusznál aludtam, közel lakik, az egyik legjobb barátom a Csopából, és ezért biztonságban éreztem magam, nem is hiába, úriember volt. megmutatta hol a mosdó, adott egy hatalmas alvóspólót, aztán kidőltünk mert eléggé fáradtak/részegek voltunk szerintem mindketten.

pénteken felkeltem, 7kor, mert nem tudok idegen helyen jól aludni... 10ig unatkoztam, aztán felkeltettem Tituszt, hogy engedjen ki, mert mentem dolgozni délre. mondanom se kell mennyire fitt voltam.
a pénteki nap nagyon rossz volt. többmillió gondolat, elmélet és felesleges információ kavargott az agyamban, és egyik se találta a helyét. Cézének is épp aktuálisan volt valami baja velem a telefonbeszélgetésünk alapján, és hát ez eléggé ráverte a bélyegét a napomra... az egyik munkatársam annyit mondott, hogy őszintén szólva, kurva szarul nézek ki. úgy is éreztem magam :/
zárás után még ráadásul benn is kellett maradnunk kiállítást rendezni párunknak - bár hihetetlen fáradt voltam, de hazamenni se volt kedvem mert nagyon búskomor voltam - aztán pont úgy végeztünk, hogy nem értem volna el a buszt amivel menni szoktam haza, így beültünk egy pohár sörre két új lánnyal (basszus jönnek mint a gombák..... megint felvettek hozzánk 10 új embert....) meg Korcival. még a poharam felénél tartottam, amikor a két lány lelépett, de így legalább kitudtam beszélni magamból mindent Korcinak, és ez azért kicsit felvidított (bár nem oldott meg semmit) de legalább jobb kedvvel jöttem haza.

és megint nem sokat aludtam. szombaton viszont nyelvtanfolyamra mentem, ami überciki volt, de ennek ellenére ügyes voltam. csak, hát szar volt a kedvem, mi más...
nyelvtanfolyamnak 11kor vége lett, kimentem az Újpest pályára, mert ott tartottuk bátyám meglepetés 29. szülinapját amit a barátnője szervezett. nagyon örült, rengeteg (kopasz, nagydarab, tetovált...) haverja és barátja ott volt, hát ezek idióták. az egy dolog, hogy érkezés után 10 perccel már elfogyott a 15 üveg pezsgő, meg a 5. bort nyitottam (ezt csak azért tudom biztosra, mert csak én tudtam nekik kinyitni..) este 6ig voltam ott nagyjából, akkorra már senki se tudta a világát, eltörték egyik srác csuklóját nagyon csúnyán, bátyám itt ott vérzett, és mindenkinek fájt mindene. mondom én, állatok. de mindezek ellenére, amikor épp nem rettegtem, hogy valaki meg fog halni, nagyon jól éreztem magam, vicces és aranyos társaság, és többségüket 8 éves korom óta ismerem. :D szóval azért kicsit sikerült becsiccsenteni, mert amikor épp nem fociztam, akkor ittam, viszont amikor meg fociztam, az nagyon fájt a lábamnak, ezért nem fociztam sokat. :D

este felvett kocsival Dani meg Melis, mentünk SörolimPiára a Kálmiékhoz a helyre. ez az este is érdekes volt, mert mindenki Cézé barátja, én meg évek óta Cézé barátnője voltam, és elég furcsa volt a helyzet.. de csak pozitív visszajelzéseket kaptam, ha egy kicsit szomorkodtam rögtön ott termett 4-5 ember és körbeölelgettek hogy ők mennyire szeretnek engem. nagyon jól esett. viszont az furcsa, hogy Cézével most elvileg próbálunk barátkozni, ahhoz képest gyakorlatilag egymáshoz sem szóltunk :/ furcsa...
viszont borzasztóan berúgtunk, és sikerült másodjára is megnyernem a SörolimPiát :D meg is dolgoztam érte, ehh.

most pedig már megint másnap van, de lehet hogy találkozom Ádámmal, hogy ne aludjak be délután, mert akkor este nem fogok, és holnap hajnalban kelés...

rám férne most 2 szünnap... viszont ha nincs dolgom, túl sokat agyalok...

Nincsenek megjegyzések: