hétfő, április 30

a mai este tanulsága:

SOHA
TÖBBET!!!


ezen kívül nagyon jó hangulatú estén vettem részt a munkatársaimmal, mindezt a Fogszabályzós jóvoltából, mert senkinek se volt pénze, viszont neki valami csoda folytán mégis, szóval berúgtunk.
játszottunk sok bash-t, meg végre sikerült Ki vagyok én?-t, és én egyszer voltam Budha, egyszer meg Lady Gaga, előbbit Hisztis írta utóbbit Fogszabályzós, ez sokmindent elárul, meg az is, hogy csak másodjára jöttem rá, ki is vagyok én. :DDD
Hisztisre kicsit kiakadtam, de nem gáz, már nap közben is ezt csinálta (ezért dolgoztam végül 3 helyett 6ig...) szóval este már nem volt semmi meglepő, inkább jobb, hogy végre megbeszéltük azt, amit úgy néz ki legalább 1 hete meg kellett volna.

ennek ellenére soha, de soha többet, oké Judit? ígérd meg magadnak....... SOHA....

grrrr.

és most aludnék, ha nem menne egy nagyon jó Pokornyi Lia interjú az RTL klub Fókusz Plusz-ában. ahh.

Nincsenek megjegyzések: