szombat, április 7

húsvéti ünnepek?

ugyan, olyan nincs.

tegnap nagyon tomboltam, igazán okát se tudom miért... jó kedvem volt nagyon, pörögtem, ezért nem is sikerült elaludni csak jócskán hajnal 2 után. így nem túl meglepő, de ma is kimaradt a reggeli készülődésből a hajmosás... de ma este már nagyon muszáj lesz, tényleg...

érthető módon 15 alkalommal nyomtam le a szundit a telefonomon, ami 5 percenként vinnyogott. volt, mikor azt ágyban ülve nyomkodtam a telefonom, hogy oké, mostmár ébren vagyok, olvassunk e-mailt mondjuk, és a következő pillanat az volt, hogy megint nekiállt vinnyogni a telefon a kezemben, így rájöttem, hogy ülve is simán elalszom. :D

a buszon is korrektmód aludtam tovább, aztán jó korán oda is értem a nyelvtanfolyamra... mindenki késett, legalább negyed órát, a tanár meg még plusz tíz percet. egész jó volt, mókás csoportmunka volt, főképp mert egy nagyon nagyon nagyon infantilis 30 feletti csajjal voltam (aki a BKFen végzett, újságíró és PR tanácsadóként tengeti életét :D imádom, hihetetlen forma), meg egy sráccal, aki szintén 30 körüli lehet, és nagyon mókásan tűrte Ildi érdekes dolgait, például hogy a bárányos radírt rögtön csapatkabalának kiáltotta ki, és onnantól 3 órán át óvtuk, szerettük és kényeztettük a bárányt. a radír egyébként Péteré volt, szóval ez is érdekes momentum... :D jól beillettem közéjük, az biztos.
volt egy lap (a 20ból...) amit elkallasztottam a mappám aljára, és nem volt kész, mikor be kellett adni. Zef lázadozott, hogy aki ma nem adja le, az EGÉSZRE egyest kap, ehhh -_-" így átértékeltem a nyugodt kis délutánom...

dél előtt beértem dolgozóba, a Kutyatekintetűvel kávéztunk, cigiztünk, ettem levest, aztán nekiálltam dolgozni. egész jó volt, gyorsan haladt az idő, és a társaság is megint jóra sikeredett, végre tudtam lelkizni kicsit a Fogszabályzóssal. -lehet furcsa, hogy minden munkanap után megemlítem, hogy mekkora jó arcok vagyunk így együtt, de nem ugyanazzal a crew-al dolgozom miden nap. több, mint ötvenen vagyunk, és ebből egy nap 6-8 ember kell, időszaktól függően. de többnyire midnig meg vagyok elégedve a beosztással :D-

3.15kor végeztem is az ebédeltetéssel, a Kutyatekintetűvel megint kávé, cigi, aztán rávettem magam hogy kitöltsem azt a maradék 1 rohadt oldalt angolra, hogy még fél6-ra oda tudjam vinni Zefhez. szerencse volt, hogy épp dolgozott ma a Dorkós, aki valamerre az egyesült államokban élt évekig, így átöltöztem és visszamentem a kiállítótérbe hogy most azonnal magyarázza el, mi a különbség az I have been doing és az I have done között. ez azért volt mókás, mert ő közben továbbra is dolgozott, így kicsit lassan haladt a dolog, de elmagyarázta, és soronként ellenőrizte a házim (NEM ő csinálta meg, csak ellenőrizte!)

aztán persze mivel lassan ment az angol, rohantam hogy odaérjek Zefhez, de sikerült. kiderült, hogy a jelenléti ív érdekes életre kelt, mert aszerint a múlthetit leszámítva, az utóbbi 7 alkalommal hiányoztam. visszaszámoltam, és ez nagyjából január utolsó hete. és én meg biztos vagyok benne, hogy nem így van... de örült a feje, rögtön rámsózott 2 kiselőadást meg 2 90sec speachet, hurrá, komolyan pont ez hiányzott az életemből, de ezzel tudom kiváltani a hiányzásom. (tény, sokat hiányoztam, de azért ez túlzás!!!)

Galamb írt mailt, hogy holnap este találkozzunk, kész mázli, hogy a holnap estémet meló után amúgy is lazulósra terveztem (najó, berúgósra, házipálinkával), szóval a terveimet nem húzta keresztül. bár a Hisztisnek tegnap írtam, hogy házipálinka, házipálinka, de még semmit se reagált rá. Minden esetre ma a Fogszabályzós is támogatta az ötletet, csak akkor még nem tudtam hogy Galambbal találkozunk 7 körül. Ha Hisztis is pozitívan reagál, akkor elmegyek Galambbal intézkedni, aztán visszaszedelőcködöm a munkatársakhoz :)

Mindeközben értékelgetem az interjúim a szakdolgozathoz, most valahogy ez is jól esik :)

ja, a címre rátérve, így a végén. tegnap dolgoztam, ma dolgoztam és rohangáltam, holnap dolgozom és rohangálok, hétfőn pedig non-stop írom a szakdolgozatomat. de mindenki másnak jó pihit! :)

Nincsenek megjegyzések: