szerda, május 30

minden reggel egyedül ébredek...

egy olyan embernek akinek mindene a társaság és a szeretet, nagyon szomorú dolog a magány.
én mindig is imádtam megosztani a számomra fontos emberekkel a fontos dolgaimat, ha éreztem, hogy nekik is számít a dolog, számítok.

tegnap úgy néz ki, munkát kaptam, életem első, régóta várt, teljes állását sikerült megcsípnem.

és amikor letettem a telefont, az első az volt (mint ilyenkor mindig) hogy éreztem, hogy el szeretném újságolni valakinek, hogy közösen örüljön velem, aztán rájöttem, hogy nincs kinek.

Cézét felhívtam, ő azért picit örült velem, meg órákkal később elmeséltem apunak is, aki szintén örült, de azért nem olyan érzés, mint...

nembaj, majd rendbejön ez is.

2 megjegyzés:

zakkant írta...

<3 mit fogsz dolgozni?

Judit írta...

egy elegáns étteremben leszek felszolgáló, nem nagy cucc, meg nem épp szakmámba vágó, de van.