szerda, június 27

álmok II.

most átgondoltam, és mégiscsak leírom amit tegnap éjjel álmodtam, mert rég volt ilyen tartalmas éjszakám :D
látszik, hogy mi foglalkoztat mostanában sokat, vagy mivel töltöm azt a kevés kis szabadidőm.
először azt álmodtam, hogy a Létrással gengelünk az erkélyen, és az ő szobájában alszunk és arra kelünk hogy halljuk, betörtek hozzánk az erkélyen keresztül, és ott állt a szobámban két idősebb pasas, és egyik kezében martini volt :D érdekes összhang...
aztán álmodtam azt is, hogy Kócossal kellett találkoznom, és épp el akart valamit magyarázni, mikor hipphopp leléptem, mert Sztivel kellett valahol külföldön találkoznom, egy kis ösvényen, és még éjfélre oda kellett érnem, mert onnan vonattal mentünk tovább.

ez így most nagyon összefoglalja a lelkivilágom, meg sem lepődöm, hogy mostmár álmomban is az erkélyen ülök... :D

Nincsenek megjegyzések: