csütörtök, június 21

hogyan adod át a szíved a száddal?

ma a Praktikerben láttam olyan gyerekjátékot, amire az volt írva, hogy 63 éves kor alatt nem adható gyereknek, mert veszélyes, amiatt hogy megszúrhatja magát a játékhoz kapcsolódó kis tüskével. (sic!)

volt (ex)munkahelyi csapatépítő bowlingozás, a cég fizette, 3 órát (3 és felet) meg a pizzákat, és rengetegen jöttünk és nagyon nagyon jó volt. végre láttam a Humorost is, már szerintem vagy 3 hete nem tudtunk normálisan beszélni, így most végre erre is szakítottunk időt, ami persze rögtön instant pletykát generált és Bencus meg is kérdezte Humorost, hogy most akkor mi járunk?
mert a legközelebb álló munkatársamat megöleltem, mikor 3 hét után újra találkoztunk, meg utána sokat beszélgettünk kettesben. hujuj! már biztos tervezik a nászajándékunkat. meg persze a Kócos pletykára is sikerült rátenni egy lapáttal, de már baromira nem érdekelnek ezek a dolgok (és ezek az emberek akiket érdekel a téma...) szóval ha épp olyanom van, akkor igen is ölelgetem a Humorost, ha épp ahhoz van kedvem, mi úgy is tudjuk, hogy kettőnk között ez mit jelent, meg mit nem. A Kiskutyaszemű meg engem kérdezett, hogy van-e már valakim, mert látszik rajtam (?) és mikor visszakérdeztem, hogy miből látszana, arra annyit válaszolt, hogy mostanában nem beszélek annyit a szexről :D ... közben pedig csak mi nem találkoztunk hetek óta, vele se :D de legalább most megbeszéltük hogy megint kell jönnie Mucival meg a Szöszivel inni velünk jövőhéten :)
a bowling után beültünk még egy sörre a Shakesbe (és én tényleg egyre), ami szintén nagyon jó volt mert rengetegen voltunk, és végre a Hisztissel is tudtam beszélgetni, pedig hónapok óta nem voltunk túl jóban, de hátha ez megint változik. meg volt sok új srác is (furcsa, a BME-s pasik nagy százaléka jól néz ki. én ezt nem is értem!)

egyébként pedig a nap hangulata, merengése, zenéje és dalszövege ez:

A Don Juanok hiénák, kiknek szirének a szirénák,
az érzelmileg naiv nimfák vérét leszívják.
Akkor is jönnek, ha nem hívják, addig lőnek amíg bírják,
Amelyik hím dumája prím, azt megeszik a birkák.
Elhitetnek hetet-havat, ha nevetett, a nőnél arat.
Pedig tré... csak eteti, mint kutyát a Pedigree.
A képlet egyszerű: szex mindegy kivel, aki nem egyszemű.
Addig keresnek, míg nem akad horogra egy kerek segg.
A mértékegység: érzelemmentesség.
Kamu kedvességgel generált mesterséges nedvesség.
Ma reggel vidéken, holnap este Pesten (más ágyában...)
(...)
Na de hé, mama, ne ott csücsülj, legyen inkább közös ülés,
Hajnalban majd úgyis beérik a közösülés.
Egy üveg Szamorodni, aztán lehet szaporodni
Csak kerüljön le rólad az a szaros csipkés holmi.
A lány vár már, az indulásig hamar eljutnak,
Ha marad benne még elég kurázsi.
Vad éjszaka és másnap a kis bugyuta,
Nagyon nem csörög a teló, "hú pedig azt mondta".
Könnyen jöttél, ezért hát könnyedén is mész,
Törlöd könnyes szemed, pedig te döntöttél.
Hol van már bennetek a büszkeség, spiritusz, meg tartás?
B10 az összes, mire a feminista bagázs?
(Más ágyában...)


Nincsenek megjegyzések: