péntek, június 29

look at the hill there is a castle, it was the old king's residency

(a cím Emil.Rulez! : Hello.tourist!-jéből származik, ami nagyon adta hangulat ügyileg délelőtt a körúton)

másrészt pedig szintén aktuális amiatt, hogy ma végre voltam a várban megint, utoljára még szerintem a Bicóssal meg Sztivel valamikor márciusban, meg talán egyszer a Hisztissel szintén akkortájt.. viszont akkor csak napközben, most meg estig, és nem láttam a várat éjjeli fényében már 2009 június óta. mondanom sem kell pedig, hogy mennyire imádom.

mint ezt a számot:
másról beszélsz te, és másról én...


egyébként meg péntek hajnal fél2 múlt, és igazi kozmopolitaként szex és newyorkot nézek (ajhh... száni...) sültkrumplit zabálok, és azon filozofálok, hogy mikor írom már meg azt a posztot a bőröndökről...

azokról a bőröndökről, amiket mindenki cipel magával az életéből (így jártam anyátokkal)
és arról, hogy vajon kinek mi rejlik a bőröndjében. - erről pár napja nagyon jó eszmefuttatást folytattunk a Létrással két pálinka között, örülök hogy ő is rákattant erre a bőrönd témára, nem csak én.

én tudom, mi van a saját bőröndömben, sőt, sok emberről tudom, hogy mi van az övéjükben, de mindig azok a bőröndök érdekelnek, amikről nem tudok...

na, ennek a posztnak még mindig nincs itt az ideje. (és nekem sincs időm a blogra hetek óta, fújjjj!)


Nincsenek megjegyzések: