kedd, június 19

azt mondom állj!


most épp ez az aktuális lelkivilág, de ez semmit se jelent, mert óránként változik.

egyébként beköltöztem a Létráshoz az albérletbe, amit imádok, meg sokat voltam együtt Muccal Mussal Szöszivel meg a Kócossal is, ami szintén nagyon jó.

közben elkezdtem dolgozni az étteremben, az első 14 órám lehúzása után vagyok épp jelenleg, és nem igazán tudok lábraállni. A staff egyébként érdekes, és mindenki teljesen bolond, majd kiderül, hogy fogunk kijönni egymással. (például 30-án nagyon hamar ki fog derülni, mert staffparty lesz, ingyen szesszel...)

holnap meg csopás bowling lesz mert kibérelték a Mammut pályáit, az is izgalmas lesz, de erről sincs kedvem most írni.

borzasztó, hogy képtelen vagyok egyedül lenni, erre is rádöbbentett újra az albérlet. szeretem, ha mindig van itt valaki, és érvágás mikor a Létrás éjjelre megy dolgozni, de szerencsére mindig van itt valaki :)

na, ha zajlik az élet mindig elfelejtek írni, vagy időm, ihletem nincs hozzá, szóval ez is csak egy ilyen elcseszett bejegyzés lett, ez ilyen, ez nem beszél.

oké, hogy kutya vagyok, de ne a farkamon állj-állj-állj!

Nincsenek megjegyzések: