hétfő, június 4

nincs más hátra, mint előre

van hova fejlődjek.
túl sokat iszom ( lehet hogy szívni kéne? :D )
rumlis tudok lenni - nagyon.
sokkal zárkózottabbnak és VISSZAFOGOTTABBNAK kell lennem, erre a tegnap esti beszélgetés ébresztett rá (lásd egyel lejjebbi poszt) ha el akarom érni azt, hogy úgy tekintsenek rám az emberek ahogy én szeretném.
szeretnék biciklit.
sokkal kevésbé szabad emocionálisnak lennem, de nem mehetek el az érzéketlen irányba (mert akkor megint csak leszarom hogy mit gondolnak rólam). 
kezdenem kell valamit a libidómmal :D

...

ezek nyilván többnyire hosszútávú dolgok. majd meglátjuk, minden esetre, tudom mi a dolgom. 

csak van olyan dolog is, amit nehezebb elérni, mint az articsókát... és nem tudom, mennyire lehet egy embert megváltoztatni olyan legbelső alap tulajdonságaiban, amikkel együtt él. szabadszellemű vagyok nagyon sok dologban, de nem akarom, hogy mások is annak lássanak. ez így nehéz, mert egyszerűen ez vagyok én.
de ha ez így marad, akkor soha nem leszek több, mint egy lány, aki biztos jó 'arra'.
furcsa, hogy teljesen ok nélkül gondolják rólam ezt. nem vagyok kavarós típus. Hankusz kifejtette, hogy egyszerűen a viselkedésemből, beszédemből, gesztusaimból gondol engem könnyűvérűnek. A Kócos pletykáról is kifejtette, hogy nem azért lettünk mi a köztudatban összeboronálva, mert mondjuk titokban a függöny mögött smároltunk volna, hanem mert olyan volt a viselkedésem amikor beszélgettünk.
nem teljesen értem, de ez nyilván nem állapot így!

mondjuk Hankusz nagyon régimódi/hagyományos a szó jó értelmében. nekem sokkal több kéne ennél ahhoz, hogy valakit könnyűvérű nőcskének tartsak.

Nincsenek megjegyzések: